hjälp mig med spökfilms tips
är det någon som har riktigt bra koll på film älskar spökfilmer men sett alla som jag får i tips the grudge the ring paranormal osv, några tips på nåt jag kan kika på ? nån riktigt hårresande
är det någon som har riktigt bra koll på film älskar spökfilmer men sett alla som jag får i tips the grudge the ring paranormal osv, några tips på nåt jag kan kika på ? nån riktigt hårresande
inga tips?
har hört att den ska va bra faktiskt tack för tipset :)
Boogieman, Sjätte sinnet och såklart min personliga favorit Casper
Nightmare on Elm street, Dark Water, Haunted, Poltergeist, Shining, Witchboard, Drag me to hell, Ringu, Exorcisten, Omen, The haunting.... det är de jag tänker på i första hand (gillar ju klassiker mest som du kanske märker)
Vet inte riktigt vart gränsen får för spökfilm men det är ju nåt övernaturligt i alla filmerna iallafall....
Barnhemmet om du inte redan sett den rekommenderas starkt! =)
http://www.imdb.com/title/tt0464141/
tror jag sett de flesta klassiker tyvärr :S
det skapas för få spökfilmer idagens läge ;)
dark water verkar riktigt bra,
har sett barnhemmet för och tyvärr gillade jag inte alls den, de kan ha med att de talar annat än engelska i filmen, har alltid haft sjukt svårt för filmer som ej är engelska
Dark water är jättebra, berätta gärna vad du tyckte om den ifall du tittar på den!
Menar du skräckfilmer? Mina tips: Funny Games (tyska versionen är bäst), Eden Lake, The Cube 1 & 2, I saw the devil. Har ca 20-30 till men just nu står det still.
ja kollade dark water i går och på en skala 1 - 10 får den en solklar 7a av mig se värd film verkligen .