Supersalt skrev 2012-10-14 20:58:49 följande:
Wow, verkligen fint!! Hade lätt kunnat gifta mig i parken där och sen ätit middagen på slotet : ) Får väl bara kolla hur priserna liger......vågar man det?!
Kontakta dem angående priser och förklara precis vad ni vill ha. När jag kollade priset på deras hemsida blev jag rätt avskräckt, men det innehöll flera grejer som vi inte ville ha med eftersom vi siktade på ett lite mer stillsamt familjebröllop precis som ni. Så jag skrev ett mail lite på vinst och förlust. Det priset vi fick var mycket lägre än det på hemsidan.
Ett annat ställe som är helt fantastiskt är Kåseholms slott, för 12 personer är det perfekt. De har en jättefin vigselplats "inne" i ett träd med grenar som hänger ner och liksom bildar ett rum. Kan tänka mig att det blir riktigt fint på hösten.
Jag lade rätt mycket tid på att leta efter ställen att gifta sig på Skåne och kollade upp kuvertpriser, mest slott och gästgiveri. Ifall någon är intresserad skickar jag gärna min lista, jag tror där är drygt 50 ställen på den. Kan användas som inspiration. PM'a mig isåfall.