• Aureli­a
    Äldre 14 Oct 18:44
    3652 visningar
    2 svar
    2
    3652

    sex efter 30!

    Nu börjar jag förstå att det ligger något i påståendet om att kvinnors sexuella topp är i runt 30-35-årsåldern. Jag är visserligen singel efter att ett längre förhållande tog slut förra sommaren, men har aldrig haft ett bättre sexliv och njutit mer av det och kunnat koppla bort känslorna och bara "tända". Någon som känner igen sig? Har aldrig riktigt njutit de gånger jag varit singel mellan varven förut utan mest känt mig ensam. Nu känns det nästan bara skönt, kravlöst och som ett tillfälle att utnyttja och inte bara "stå ut med". :)

  • Svar på tråden sex efter 30!
  • stinei­ngmann
    Äldre 14 Nov 16:19
    #1

    Det är bra att höra att du njuter av ditt sexliv maximalt. När jag var singel passade jag inte på att göra det och kände mig ensam för det mesta. Det var svårt att ha knullkompisar för mig. Jag ville gärna vara i ett fast förhållande. Så jag fick nöjas med min vibrators sällskap. Jag investerade mycket i den men den var verkligen min bästa vän Kyss Jag kan bara tipsa om att köpa en sådan här

    http://www.sinful.se/we-vibe-thrill 

  • Äldre 14 Nov 21:06
    #2

    Jag har inte kommit riktigt dit än, är 28 och har  jättelåg lust, men nu börjar jag längta tills den kommer tillbaka! Tack för att du delar med dig av att det finns riktigt hög lust efter 30! :D

Svar på tråden sex efter 30!