• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hjälp! vilken klänning?
  • daniiel

De är ju väldigt lika. Det är egentligen bara överdelen som skiljer lite. Jag måste nog säga att jag tycker överdelen på den första ser lite finare ut, men smaken är som baken.

• Chicita

Ja dom är väldigt lika. 
    Jag gillade inte den där kryss-draperingen på tvåan. Jag får bara en känsla av att någon har råkat sy fast sina långa vita handskar över magen Oskyldig 

Å andra sidan - om man har lite mage så brukar en sån drapering vara mer smickrande...

Jag röstade dock på ettan Solig 

• daniiel

Jag håller med Chicita.

Här är bilder där man ser klänningarnas överdelar bättre, och jag tycker inte draperingen på andra klänningen är fin alls faktiskt. Därför, utav dessa två, hade jag valt den mer släta överdelen på första klänningen. Kjolarna är ju som sagt ganska identiska, så där spelar det ju som ingen roll, båda är fina :)

• karamell

Åh tack för alla fina svar!!! Jag kör nog på ettan, den blir lättare att matcha till en ev. bolero också, sen om ni säger så ser det mindre "stökigt" ut utan "korset i magen"

Ska ta och beställa den i helgen :) 

• Chicita
    karamell skrev 2012-10-12 11:35:32 följande:
    Åh tack för alla fina svar!!! Jag kör nog på ettan, den blir lättare att matcha till en ev. bolero också, sen om ni säger så ser det mindre "stökigt" ut utan "korset i magen"

Lycka till. Hoppas du blir nöjd med den sen Glad
  • sollan

Lämnar väl svar här ochså =)

1an får min röst då jag tycker att den klänningen är finare.Mest pga att jag inte gillade draperingen på den andra klänningen.

Fru Olsson sedan 120414 <3
  • daniiel
    karamell skrev 2012-10-12 11:35:32 följande:

Den kommer nog bli toppenfin! Hoppas du ska bli nöjd :)
  • karamell

Har beställt klänning nr 1 nu från Landy Bridal.

Håller tummarna att den blir fin när den kommer :D 

• Burre

Tjoho :) Bilder vill vi se sen! Grattis och hoppas den sitter om en smäck! :)

• L och J

va roligt, den e vacker! hoppas du blir nöjd!
    ser fram emot bilderna 

Svar på tråden hjälp! vilken klänning?