• Läckö

BILD Ful eller fin klänning?

Är denna klännig vacker tycker du?

• Svar på tråden BILD Ful eller fin klänning?
  • daniiel

Jag tycker den är vacker. Den är elegant och klassisk. Den är inte för mycket, men inte tråkig. Jag skulle dock aldrig velat gifta mig i en sådan själv, men.. ja, den är vacker tycker jag.

Om man ser den i filmen, i färg, så ser man dessutom vilket fint fall den har och släpet.

Och Julie Andrews är ju otroligt vacker också tycker jag :)

• Chinchilli

Tycker också den är väldogt fin, lite "kunglig" och klassisk :)

• fruwesterlund

jättefin. enda klagomålet är väl att brösten ser lite väl "strutiga" ut

• Annamolly

Den ar fin! Hon ser valdigt klassig och elegant ut. Men jag skulle inte vilja ha langa armar. Bra pa vintern kanske! :)

• Chicita

En klassiker.
    Sen skulle jag inte valt den själv då den inte alls passar min kroppstyp.
    Men på rätt person så är den säkert en 10poängare även i dag Glad 

• Läckö

Härliga kommentarer
    Vi har funnit en damskräddare som skall sy upp den av 8 meter sidenduschesse! 

• BlomAnna

Jag tycker den är underbar

• Teresa L

Tycker den är jättefin! Hade jag gift mig på vintern hade jag absolut kunnat tänka mig att gifta mig i en sån klänning! Men juli känns som en lite för varm månad. :)

• Lady Antebellum

Helt underbar, skulle absolut kunnat ha en sådan själv. Letade som en tok efter lång ärm och det slutade med att jag fick specialbeställa.......men det är tydligen på väg in nu i modet sägs det..kanske Kate har påverkat en och annan.

• knackamackadam

Fantastiskt fin! Jag hade gärna haft en sån om jag skulle gifta mig höst- eller vintertid. Mitt i sommaren kan den kännas lite väl påklädd.

Svar på tråden BILD Ful eller fin klänning?