• CoG
    Äldre 9 Oct 15:31
    2157 visningar
    6 svar
    6
    2157

    Söker ett liknande papper som alternativ

    Hej alla pyssliga!

    Jag har ett par inbjudninskort att göra och fått slut på papper.
    Men det jag beställde tidigare är slut, iaf här i Sverige.

    Har någon ett förslag på något liknande?
    Grönt med mönster och gärna något som passar ihop med det här på något sätt eftersom att jag har lite mer pyssel att göra som jag vill ska passa ihop med inbjudningarna.
    Det här är Bo bunny Flutter Butter Willow och det är hjärtan, vilket jag gillar.


  • Svar på tråden Söker ett liknande papper som alternativ
  • Äldre 9 Oct 16:36
    #1

    Kolla med Bookbinders design om de kanske kan ha något liknande? 
     

  • CoG
    Äldre 9 Oct 16:47
    #2

    Det ska jag göra!


    Koloratur skrev 2012-10-09 16:36:28 följande:
    Kolla med Bookbinders design om de kanske kan ha något liknande?
  • Äldre 9 Oct 16:56
    #3

    Här verkar det inte vara slut :) shop.textalk.se/se/article.php&art=4038999 Om du ni vill ha mer av samma. Kan ju kanske vara kul att något annat också iofs.

    Eller här www.kreativadagar.se/product.php

    Nu kanske jag missat att det står någonstans att det är slut ändå, men jag tyckte inte att det såg ut som det.


  • CoG
    Äldre 9 Oct 16:59
    #4

    Hon på pappersakademin där jag beställt tidigare tipsade om Kreativadagar.se, för dom skulle ha 9 ark kvar.
    Jag beställde alla 9 och hoppas att det stämmer....

    Jag tänkte skaffa in lite annat grönt papper också att matcha andra saker med, men just inbjudningskorten får gärna ha samma. Inte för att det måste vara likadant, men jag tycket att det passade så bra!

  • Äldre 9 Oct 23:05
    #5

    Ahaa okej. Ja, hoppas att det är samma likadana papper då :)

    Jag förstår att du vill ha samma på alla inbjudningar. Det borde ju gå att fina, gröna papper som matchar de där bra till övriga saker du vill göra :)


  • CoG
    Äldre 10 Oct 07:49
    #6
    daniiel skrev 2012-10-09 23:05:13 följande:
    Ahaa okej. Ja, hoppas att det är samma likadana papper då :)

    Jag förstår att du vill ha samma på alla inbjudningar. Det borde ju gå att fina, gröna papper som matchar de där bra till övriga saker du vill göra :)
    Ja precis!

    Egentligen kan man ha olika mönster på inbjudningskorten, gästerna kommer nog inte att jämföra med varandra.
    Men jag tycker att just det där papperet passade så väldigt bra med sina små vita hjärtan och krumelurer, därför vill jag gärna ha samma..

    Jag ska fixa kylskåpsmagneter ( att skicka med inbjudningarna) med osa, datum o tid för bröllopet och sen ska jag göra bordsplaceringskort också.
    Men då räcker det med gröna toner, det gör inget om det blir andra mönster :)
Svar på tråden Söker ett liknande papper som alternativ