• izredam

Titta på klänning i stockholm?

Vi bor i västerås och tänkte ta en sväng till stockholm och titta på brudklänningar (och kanske shoppa lite julklappar) någon gång innan jul.

Jag är modell större (behöver nog strl 46 i alla fall) och har redan ångest över det här med brudklänning, så vart ska vi gå för att får bra bemötande och klänningar jag faktiskt kan prova?

Bridaloutlet tänkte vi, visst behöver man inte boka tid hos dem?

Mer då? Budgeten är rätt tight, vill i alla fall försöka komma under 4000kr på klänningen...

Helst inte för långt ut, jag har ett värdelöst lokalsinne - så för att vi ska lyckas hitta tillbaka över huvud taget så är det bäst att det är lätthittat :P

• Svar på tråden Titta på klänning i stockholm?
  • söt nöt

man behöver inte boka tid på bridal outlet. Det är bara att komma dit. Var i tid om det är på en lördag. Det brukar vara mycket folk. Torsdagar är bäst, för då är det lite mindre folk. Jag hittade min klänning där för 4700, men jag provade jätte många fina som kostade mellan 2500-4000. Man kunde säga vad man letade efter i stil och vilken prisklass. Ett tips.. ta med kamera...

• Aniara4

Lilly har alla klänningar i större storlekar och många som är bra om man är kurvig. Priserna ligger väl för det mesta lite högre än 4000:-, men just nu är det ju rea och då blir det ju ett helt annat läge. Man måste boka tid för att prova, men då får man också bra service. Oavsett storlek!

• izredam

Vart hittar man annars billiga klänningar då? Och hur långt innan måste man boka tid hos Lilly?

Troligtvis passar vi på att åka en vardag då vi är studenter och kan vara lite flexibla i vårt upplägg :P

Svar på tråden Titta på klänning i stockholm?