Orientaliskt bröllop
hej flickor! ni ska veta att även om jag inte skriver så är jag ändå inne här på BT o läser det ni skriver. Just nu är ni min enda länk till allt bröllopsrelaterat! Och det känns skönt! Vi har tänkt kolla på placeringskort väldigt väldigt länge och nu har vi fått svar från nästan alla så det är bara till att beställa. Men imorgon åker vi till Sthlm och därifrån vidare till Polen igen. Ska spendera några dagar i polskiland med våra familjer och ha vår examensceremoni. Så om jag inte skriver här på ett tag så vet ni men jag ska försöka hänga med. Just nu läääääängtar jag så sjukt mycket till augusti. Bröllopet och sen smekmånad, ååååh! Men det kommer kännas fruktansvärt tomt när det är över...
Tack, tjejer för att ni håller liv i denna tråd! Ni är underbara och jag hoppas att det går bra för er med allt!!! Kramar
Men som vi säger i Iran: kililililililililililililiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! Åh, du måste absolut lägga upp bilder på håret, både före och efter. Det ser jag fram emot att se. Och vad härligt att allt löste sig med sofreh aghd. Och när det gäller resten så förstår jag att det känns stressigt, men ta det bara lugnt och ta en sak i taget. Kan bli överväldigande när man tänker på allt som måste göras på en gång, men det fixar du. Du har säkert skrivit ner allt som behöver göras så fokusera som sagt på en sak i taget. Det kommer att gå bra!
Och tyvärr har vi ingen möjlighet att åka till Sthlm igen förrän den 28e juli, då kan vi se hur det kommer att se ut av de blommor som vi redan beställt isåfall. Får fortsätta googla och hoppas på det bästa. Och tack för din hjälp!