• goli

Orientaliskt bröllop

Hej!

Tänkte att detta skulle bli en samlingsplats för alla med frågor samt erfarenheter av allt som har med orientaliska bröllop att göra: lokal, orientalisk buffé, sofreh aghd, vigsel mm mm.

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-13 12:57
    Vi som planerar bröllop i denna tråd är:

Pagnie (13 juli 2013)
    Kitkät (27 september 2013)
    TS (3 augusti 2013)

Men vi välkomnar fler så joina oss gärna!

• Svar på tråden Orientaliskt bröllop
  • Pagnie

Viola jag skrev till henne på Facebook direkt när hon postade det i morse. så jag hoppas hon kollar snart.

• marmar
    Viola skrev 2013-05-08 09:54:09 följande:
    Oj, såg detta nu! Om det verkligen stämmer så låter det inte alls bra.

Är det någon av er andra som har hennes mail eller kontaktuppgifter och kanske kan kontakta henne???

Jag vet, det är jätteilla!!! Jag skickade ett meddelande till hennes inbox igår men har inte fått svar än..

• marmar

Fortfarande ingen som hört något från "goli"??? Jag behöver verkligen komma i kontakt med henne...! Jag har stämt träff med killen som är ansvarig för Santa Maria ikväll och det vore oerhört bra om jag kommer i kontakt med henne innan dess.

• Pagnie

hon bor i polen så lite svårt att få tag i henne. hon svarar inte på Facebook heller

• kitkät
    marmar, 

För goli's skull så hoppas jag verkligen att detta är ett sjukt och osmakligt skämt! Även om jag inte misstror dig, så hoppas jag ändå innerligt för goli's och hennes fästmans skull! 
    Hon har redan varit med om detta då det för ett tag sedan framkom att Danny hade bokat in ett annat par på just deras datum, men det löste sig till slut då Danny erbjöd det andra paret en summa pengar och dom valde att flytta på sitt bröllop. 
    Pagnie, du vet ju vad jag pratar om. Och då skulle det alltså innebära att Danny hade bokat in tre brudpar på ett och samma datum! 

Men det kan väl OMÖJLIGT vara så att han tillomed bokat tre par på ett och samma datum? Jag kan inte se hur det kan ha gått till i så fall! 

Om Danny nu lyckats boka in tre par den 3:e aug, så borde han byta bransch! Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser. 

Nu är jag fan förbannad! 

• kitkät

Viola,
    Du får gärna försöka hitta ett par aprikosfärgade skor till mig - antingen ballerinaskor eller högklackade med max 10 cm klack! Och om du hittar både ballerina och högklackade skor, så blir jag ännu mer glad! 
    Vanligtvis så har jag jättehöga klackar till fest, men just på mitt bröllop vill jag inte behöva tänka på att fötterna gör ont!   

• kitkät

goli,
    Hör av dig till Danny och säg att du hört att ett annat par är inbokade samma datum som er. Det är bättre att prata direkt med honom!  

• marmar

Hej Goli,

Jag råkade av en slump hamna på denna tråd och såg att du har bokat ditt bröllop samma datum som mig i Santa Maria/White palace och NEJ det är inget skämt!!!! Jag ska träffa Danny senare ikväll men ville få det bekräftat av dig först..

• marmar
    kitkät skrev 2013-05-08 14:59:03 följande:
    marmar, 

För goli's skull så hoppas jag verkligen att detta är ett sjukt och osmakligt skämt! Även om jag inte misstror dig, så hoppas jag ändå innerligt för goli's och hennes fästmans skull! 
    Hon har redan varit med om detta då det för ett tag sedan framkom att Danny hade bokat in ett annat par på just deras datum, men det löste sig till slut då Danny erbjöd det andra paret en summa pengar och dom valde att flytta på sitt bröllop. 
    Pagnie, du vet ju vad jag pratar om. Och då skulle det alltså innebära att Danny hade bokat in tre brudpar på ett och samma datum! 

Men det kan väl OMÖJLIGT vara så att han tillomed bokat tre par på ett och samma datum? Jag kan inte se hur det kan ha gått till i så fall! 

Om Danny nu lyckats boka in tre par den 3:e aug, så borde han byta bransch! Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser. 

Nu är jag fan förbannad! 

kitkät, jag har inte kunnat sova sen jag fick reda på det här och vet inte riktigt hur jag ska ta det vidare med Danny. TRO MIG, det är inget skämt!!!! Jag bokade Santa Maria i augusti förra året...
Svar på tråden Orientaliskt bröllop