• goli

Orientaliskt bröllop

Hej!

Tänkte att detta skulle bli en samlingsplats för alla med frågor samt erfarenheter av allt som har med orientaliska bröllop att göra: lokal, orientalisk buffé, sofreh aghd, vigsel mm mm.

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-13 12:57
    Vi som planerar bröllop i denna tråd är:

Pagnie (13 juli 2013)
    Kitkät (27 september 2013)
    TS (3 augusti 2013)

Men vi välkomnar fler så joina oss gärna!

• Svar på tråden Orientaliskt bröllop
  • Pagnie
    kitkät skrev 2013-03-08 17:13:33 följande:
    Pagnie,

Tack för tipset! Jag mejlade dom och dom skrev att dom har dom flesta av dom modeller från White One som jag är ute efter. Men annars så har dom inga märken som intresserar mig, men det blir nog en sväng förbi dit ändå, för att testa White One-klänningarna, om jag inte hittar dom i den första butiken jag ska till! 
    låter som en bra idé. bra butik är det i alla fall för dom har mycket snygga kläder :D
  • goli

Kitkät, vilka vackra klänningar! Hoppas du hittar det du söker! Alla e jättefina men speciellt nr 3 och 4... Glad

• kitkät

Hej flickor! 

En liten update från min klänningsjakt idag. Jag har nu hittat min drömklänning! Det blev en White One. Kan lägga upp bild senare! :) 

• Pagnie
    kitkät skrev 2013-03-09 18:19:49 följande:
    Hej flickor! 

En liten update från min klänningsjakt idag. Jag har nu hittat min drömklänning! Det blev en White One. Kan lägga upp bild senare! :) 
    woho!! grattis. vi vill ha bild nu helt en timme sen. ;)
  • goli

Vad roligt, Kitkät! Äntligen! Yaaaay! Vi vill ha BILD BILD BILD!!!!

• Pagnie
    goli skrev 2013-03-09 22:26:45 följande:
    Pagnie, diggar "the three Bridezillas"!!! Bra idé där!
    eller hur jag är för jävla grym alltså :P
  • kitkät

Denna klänning blev det till slut. Men har man köpt fel klänning om man inte kan sluta tänka på en annan som man också provade? 

Denna klänning köpte jag: 

• Pagnie
    kitkät skrev 2013-03-10 11:59:16 följande:
    Denna klänning blev det till slut. Men har man köpt fel klänning om man inte kan sluta tänka på en annan som man också provade? 

Denna klänning köpte jag: 

jättefin kitkät. den kommer se underbar ut på dig. Nej det tror jag inte. du vet att det är rätt om du testar den och verkligen inte vill ta av dig den. haha.
    vart köpte du den nu då?
  • goli

Kitkät, hur kändes det när du provade den? Och hur känner du inför den andra klänningen du provade? Vet inte hur den ser ut men klänningen du köpte är underbart vacker iaf!!!

Svar på tråden Orientaliskt bröllop