goli skrev 2013-01-22 22:41:04 följande:
Mandis, oavsett hur du känner själv så ska du veta att för mog räcker det bara att du e ST-läkare and I'm in awe, hahaha! O ledarskapsutbildning oxå? Massa vuxenpoäng! Ha det så trevligt o glöm inte bort oss här!
Pagnie, ja men de anställer bara legitimerade läkare som underläkare, det e nog därför. Men AT ska vi absolut söka till Eskilstuna. Ska fortsätta med sånt nästa vecka. Och Örebro oxå, Kitkät!
låter väldigt bra. Ja jag kan söka upp dig på fb och kolla vem du egentligen är. men nu glömde jag ditt efternamn ändå goli så nu jar jag problem. i sådana fall måste jag sätta mig och klura på det där kortet igen. haha.
har inte kitkät facebook?
Kitkät det är nog dags att skaffa det. hur ska vi annars ha koll på varandra va? det här går inte. vi måste ju kunna hålla kontakt tycker jag. vi har tjatat med varandra för länge för att bara ge upp och lämna varandra nu.
jag tänkte faktiskt på det häromdagen när tråden var lite död för tillfället, att tänk om dom inte kommer tillbaka. hur ska jag då hitta dom igen? usch det går ju inte. jag kanske är lite knäpp men ja ni förstår.