• lenuz

Vilken, oh hjälp vilken.

Jag kan inte bestämma mig. Jag vill gärna ha en klänning som är lite dramatisk, men jag vill ju inte ta i för hårt heller. Snälla hjälp mig, vilken tycker ni om?

Klänning 1

Klänning 2

Klänning 3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-05 14:47
    Vilken skulle du valt och varför?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken, oh hjälp vilken.
  • MoN

klänning 3 tycker jag är fin=)

• CoolJen

Köp 2 eller alla 3

De var väldigt lika alla tre.

• Tin

Helt klart tvåan - riktigt snygg!

• L och J

2:an!!! jättefin, speciellt bak. gillar inte vecken på 1an och 3an.  snyggare med tyllfluffveck!

• TheD

Framsidan på kjolen var finast på 3:an överdelen på 2:an. Sen gillar jag inte gräddfluffet runt om... Så frågan om vilken jag skulle ha valt: Ingen :)

• sollan

Röstade på 1an.

Tycker att 2an är vackrare men gillar inte broderiet framtill på klänningen 2 & 3

Fru Olsson sedan 120414 <3
  • Tooie

2:an!!!! :D underbart fin va den!!!

• 1700tal

Hade det varit jag: 1:an.

Tvån är ganska fin men personligen väljer jag bort kinaklänningar med draperad organza, eftersom det inte alltid blir så bra. Trean är i mina ögon liiite daterad... Så tänker jag.

• MagnusFru

Jag tycker att klänning nr 2 är finast men det är inte bara viktigt vilken klänning som ser finast ut på en modell utan också vilken som passar bäst på just dig. Eller är det du på bilderna?
    Har du provat dessa klänningar? Jag tycker att du måste prova klänningar som är så lika dessa klänningar som möjligt innan du bestämmer dig. Är det Jenjenhouse du ska köpa klänningen ifrån eller är dessa bilder bara exempelbilder på olika klänningar som du tycker är fina?
    Om du ska ska köpa från Jenjenhouse så ska du absolut prova liknande klänningar innan du beställer.
    Det är lätt att tro att man vet vilken typ av klänning man passar i men har man inte provat liknande klänningar så kan man omöjligt veta att man faktiskt passar i klänningen. Och tänk så trist om du köper en jättefin klänning men den inte passar på just dig ( färgen/nyansen kanske inte passar mot din hudton, din kropp kanske ser konstigt ut osv.....hur fin kropp man än har så passar man inte i alla modeller.....)

Svar på tråden Vilken, oh hjälp vilken.