• sirifr­edde
    Äldre 4 Oct 09:52
    2205 visningar
    2 svar
    2
    2205

    överaskade sambon

    Jag överaskade sambon i går med att jag beställt vår bröllopsresa.Jag köpte rosa skumpa och fick 2 champangeglas av svärmor.. Sen så var vi in på Apollos kontor och bokade resan 12/5-13 .7.00 åker vi till Rhodos. När ja mötte upp min sambo så började han genast fråga om vi bokat resan (jag fick panik eftersom ja skulle överaska) jag började slingra mig och sa att den gått upp i pris och att ja troligtvis inte skulle få ngt bidrag av min pappa.. Jag började prata om att vi skulle skjuta på den tills vi hade råd.,


     


    Väl hemma så sa jag åt sambon att sätta sig i sovrummet med stängd dörr. Jag själv fixade fint i vardagsrummet med våra nya fina champangeglas och öppnade skumpan (vina maipo rose brut).. Sen så hade jag fått en brorsyr om vad man kunde se på Rohdos som jag gömde kuvertet med boknningen. Sambon kommer ut jag har tänt ljus överallt och jag räcker honom glaset. Han blir nyfiken på tidningen och jag svarar "ja tänkte vi kunde kolla på lite andra resor kanske" (Men katalogen va ju en informatopns brorsyr om Rhodos.) Sambon börjar bläddra i den och hittar tillslut kuvertet med bokningen i. Han utbrast ett glatt Jaaaaa! Sen skålade vi i champange =)

  • Svar på tråden överaskade sambon
  • caruba
    Äldre 4 Oct 09:58
    #1

    Gulligt

  • sirifr­edde
    Äldre 4 Oct 15:24
    #2

    ja det blev rikigt lyckat. Han såg nästan lite besviken ut innan han hade öppnat katalogen och sen blev han jätte glad


    caruba skrev 2012-10-04 09:58:10 följande:
    Gulligt
Svar på tråden överaskade sambon