• Äldre 3 Oct 20:46
    1667 visningar
    10 svar
    10
    1667

    Vilka timmar är viktigast att ha med fotograf??

    Åker du till fotografens salong? Förvånad

    Hursomhelst...
    Vigseln och fotograferingen är väl det viktigaste Flört och sen beror det väl på om ni hellre har många bilder på middag och gäster eller på några förberedelser.
    Hur många timmar betalar ni för?
    Om ni bara betalar för 3-4 timmar så skulle jag välja porträttfotograferingen, kyrkan och lite mingel efteråt.
    Om ni betalar för mer så kan ni kanske få med lite av förberedelserna även om det inte blir allt och ändå hinna få med lite foton på middagen.

    Vi hoppade över förberedelserna och tog på porträttfotograferingen, vigseln och allt efteråt.
    Våra fotografer stannade över middagen och åkte hem när eldshowen hade varit runt 11-tiden på kvällen 

  • Äldre 4 Oct 16:48
    #6
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2012-10-04 16:43:38 följande:
    Okej upptäckte att jag var lite otydlig... 

    Det jag funderade på var om jag vill ha med fotograf under förberedelserna då jag eventuellt kommer få åka till frisörens salong som ligger x antal mil åt fel håll liksom... så frågan är om man vill ha med fotograf på förmiddag och kanske till strax efter vigsel eller från vigsel till dansen....
    Vi har ännu inte bestämt om vi vill ta bilder innan eller efter vigsel..! 
    Aha... jag tyckte väl att det lät konstigt att du kallade fotografens studio för salong och studiofoton är ju inte så vanliga längre heller Flört
    Jag skulle hellre ta med en kompis på förberedelserna eller tärnorna om du har såna och bett att dom fotade.
    Det blir en rätt stor kostnad annars om ni ska stå för resekostnader mm bara för att få ett par bilder när du får håret fixat...

    Kör från vigsel till dansen om ni fotas efteråt, eller från porträttfotograferingen till tiden tar slut så att säga och låt andra fota förberedelserna Glad 
  • Äldre 4 Oct 16:59
    #8
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2012-10-04 16:49:45 följande:
    Ja vi har väl varit inne lite på det...sambon förstår inte detta med kort i vissa moment liksom
    Hehe eller så är det vi brudar som stressar upp oss över saker som kanske inte är så viktiga trots allt Flört
  • Äldre 4 Oct 18:35
    #10
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2012-10-04 18:29:10 följande:
    Hahah! ååh nej!! så kan det absolut inte vara!
    *visslar* Oskyldig 

    näää jag vet inte aaaalls var den tanken kom ifrån Tyst 
Svar på tråden Vilka timmar är viktigast att ha med fotograf??