Inlägg från: Chicita |Visa alla inlägg
  • Chicita

    Champagnefärgad klänning - Vilken färg på skor?

    Jag skulle helt enkelt plockat in någon färg från temat (burgundy kanske, men inte den beiga färgen)

    Eftersom klänningen är lång så kommer skorna inte synas så särskilt mycket, Så ta något som känns bra och som är sköna och lätta att gå i en hel dag. 

  • Chicita

    Tummen upp Glad

    Vi verkar överens om burgundy som favorit.
    Tokigs bildförslag är ju också rätt häftiga, men tänk på att spetsen kan fastna i "blingbling"et på skorna 

  • Chicita
    Tokig skrev 2012-10-01 15:35:56 följande:
    Sant... men kanske en helt silvrig pumps då?

    På så sätt tar man upp och framhäver blinget utan att slippa trassel....
    Det är också en bra idé Glad
    Ska bli spännande att höra TS sen hur hon tänker Solig
  • Chicita
    Tokig skrev 2012-10-01 15:48:47 följande:
    Jag älskar mest att alla börjar mer och mer våga färg på skor! Superroligt tycker jag.
    Det håller jag med om Glad
    Jag hade ingen direkt färg på skorna, men dom var inte vita.

    Jag hade en kilklack i typ kork (skulle föreställa kork i alla fall) och sen var det smala svarta remmar över foten som satt rätt tätt. Det viktigaste för mig var att hitta ett par sköna skor som jag skulle orka stå i hela dagen och dom här var väl ingångna. 
    Men tyvärr fick jag ändå ont av dom och det kom inne i kyrkan under vigseln.
    Så mitt största tips är det jag sa redan från början...
    bekväma skor

    För mina största minnen av vigseln är "aj aj sluta prata nu, varför valde vi 2 solosånger? Kunde vi inte tagit kortare psalmer? Är vi inte klara snart?" 
  • Chicita

    Har du kollat på light in the box och andra sidor där man mer eller mindre kan designa sina skor och välja färger?

    http://www.dansshopen.nu/shop/ kan man till och med beställa färgning av skorna i en exakt färgnyans bara man skickar med färgprov Glad 

Svar på tråden Champagnefärgad klänning - Vilken färg på skor?