• Ponduss

Champagnefärgad klänning - Vilken färg på skor?

Vilka skor skulle ni tro passar bäst till denna klänning, gärna skor med lite färg?? Högklackat då förstås =)

Våra färger på bröllopet kommer vara burgundy, beig, vitt med inslag av höstfärger i ett lantligt tema.

• Svar på tråden Champagnefärgad klänning - Vilken färg på skor?
  • FrökenMäkelä

Kan ju bli snyggt med ett par skor i burgundy till den klänningenGlad

• Chicita

Jag skulle helt enkelt plockat in någon färg från temat (burgundy kanske, men inte den beiga färgen)

Eftersom klänningen är lång så kommer skorna inte synas så särskilt mycket, Så ta något som känns bra och som är sköna och lätta att gå i en hel dag. 

• Alyllyra

Sjukt snygg klänning! Hur hittar man den? Glad

• Ponduss
    Tokig skrev 2012-10-01 11:50:55 följande:
    Orginalet är Allure 8634 www.allurebridals.com/
    Oh, tack för det. Jag har inte lyckets hitta vart den kom ifrån =) Får man fråga varifrån du köpte din?
  • Ponduss
    Ponduss skrev 2012-10-01 13:00:56 följande:
    Oh, tack för det. Jag har inte lyckets hitta vart den kom ifrån =) Får man fråga varifrån du köpte din?

Såg nu att du köpte den på ebay =)

• Tokig
    Ponduss skrev 2012-10-01 13:01:37 följande:

Såg nu att du köpte den på ebay =)

Precis.

Men om du inte vill köpa orginalet så rekommenderar jag dig att kika in i kinaklänningstråden. Där finns det superduktiga BT:are som har svar på typ allt. Olika fabriker är olika duktiga på spets.

Den jag fick hem från E-bay är väldigt lik orginalet i spetsen men det är inte exakt samma...
  • Chicita

*host host*

Ni har inget svar på TS fråga i denna klänningsdiskussion? Tungan ute 

• Tokig
    Chicita skrev 2012-10-01 15:08:27 följande:
    *host host*

Ni har inget svar på TS fråga i denna klänningsdiskussion? Tungan ute 
    Självfallet :)

Hittar TS rätt nyans så kan burgundy vara super fint.

Annars skulle jag försöka hitta en sko som tar upp strassdetaljen i midjan. Alltså kanske en sko i silver eller åtminstone med silverdetaljer. Det skulle vara superfint.
Svar på tråden Champagnefärgad klänning - Vilken färg på skor?