• SaraJoakim

    Någon som beställt från ALIEXPRESS?

    Hejsan!

    Jag letar spetsklänning för fulla muggar men det är få butiker där jag bor som säljer dem så nu är vi inne på plan 2; Kinaklänning. Vi har kikat runt lite på www.aliexpress.com, har någon här inne beställt därifrån och hur gick det?

  • Svar på tråden Någon som beställt från ALIEXPRESS?
  • SaraJoakim

    Oh vad skönt att de verkar funka bra!! Finns ju alltid risker, men god respons härinne känns lite extra betryggande :D Oh Tack så jättemycket daniiel, ska genast kika på det!!

  • SaraJoakim

    Jättevacker klänning! 
    Mitt enda stora frågetecken är hur min klänning knäpps? Korsett, knappar eller kedja. hade du bra kontakt med dem? Vet du om det är lätt att alternera och exempelvis be om att få korsettsnörning? Känns som ett säkrare kort att få klänningen att passa perfekt då :p

  • SaraJoakim
    daniiel skrev 2012-10-03 09:11:37 följande:
    Om jag har förstått det rätt....
    Tack för tipsen på alla fina länkar, klänningen jag fastnat för är
    http://www.aliexpress.com/item/Extravagant-2013-New-Arrival-Sweetheart-Backless-Junoesque-Long-Train-Lace-Empire-Wedding-Dresses/620971902.html
    Men jag tror du kankse sett de på min andra tråd nu :p Iaf, tycker det är jättesmart att Landy visar på det viset, har skickat mail till dem och frågat om en annan klänning :) Så vi får se Landy eller Ali, det är frågan ;)
    lillapia skrev 2012-10-03 14:23:52 följande:
    Jag vet inte... Jag skulle vilja beställa senast i December typ.. jag gifter mig i augusti.. men då får jag den ju på senvinter/våren och kan gardera mig för förseningar, skadad/ej passande klänning, ev. omsömnad etc. Men det är ju helt upp till dig.. Beställer du i December har du ju två månader på dig att kämpa med träning och sunda vanor och se hur dina nya mått blir :) Du kan ju alltid skicka ett mail och fråga om de kan tänka sig att ändra till snörning på just din klänning :)
Svar på tråden Någon som beställt från ALIEXPRESS?