• Zandra86

    Vad anser ni om föräldrar??!

    vad anser ni om att ha med föräldrarna på svensexan/möhippan??

  • Svar på tråden Vad anser ni om föräldrar??!
  • sanon

    Jag hade inte haft något emot att ha min mamma & svärmor på min möhippa

  • daniiel

    Att om brud/brudgum och föräldrarna tycker det är en bra idé och vill ha det så, så är det bara att köra på. I en sån här fråga handlar det ju enbart om vad personerna i fråga själva vill, tycker och tänker. Det finns ju inget rätt eller fel.


  • Chicita
    daniiel skrev 2012-09-30 11:22:46 följande:
    Att om brud/brudgum och föräldrarna tycker det är en bra idé och vill ha det så, så är det bara att köra på. I en sån här fråga handlar det ju enbart om vad personerna i fråga själva vill, tycker och tänker. Det finns ju inget rätt eller fel.
    Skriver under på det
  • LitenSandra

    Jag säger "Absolut". Min mamma och svärmor var med på min hippa och lika så på makens svensexa var hans pappa och svärfar med. :) Var hur kul som helst! Så ser inga problem med det, men som andra skriver är det upp till var och en och det beror väl lite på vilken relation man har till sina föräldrar och, som i vårat fall, även svärföräldrar. :)

  • Aniara4

    Precis, det beror ju på vad man har för relation till föräldrarna och hur man ser på möhippan/svensexan. Själv skulle jag säga som Paris 111202, hell no. Inte för att vi gjorde något utflippat som inte mamma skulle gilla, utan för att möhippa för mig är något man har tillsammans med sina tjejkompisar. Jag tror dessutom mamma skulle ha blivit väldigt konfunderad om någon hade frågat om hon ville vara med.

    Men jag har förstått att andra ser det på ett annat sätt och skulle tycka det var trevligt.

  • Dianna

     Nu är min mamma bara 17 år äldre än mig  men hon är min närmasta vän och tillsammans med min brudtärna ordnade hon min möhippa =). 

    Min svärmor åt med oss på restaturang och sedan drog hon sig tillbaka men det kännes inte konstigt på något sätt att dem var där  =) 

  • FruForsmark

    Beror nog helt på vilken sorts hippa man har.. I mitt fall så säger jag 'nej tack' :) Mina föräldrar är bäst i alla avseenden men de är föräldrar och inte mina vänner. Det förtärdes ju en del alkohol på min hippa och jag hade varit mycket obekväm om mina föräldrar såg mig full.. :S

  • kärlekensbrudpar

    min mamma är min bästa vän så hon är självklar hon ska dessutom ordna den Solig

  • Alyllyra

    Lätt att mina föräldrar får vara med om de vill! Till och med min mormor skulle vara ok, om hon hade orkat. Morsan skulle dessutom kunna se till att det blir roligt och inte spårar ur alldeles. Så hon är given, förutsatt att hon vill förstås

  • Lenblo

    Min svärmor hade gärna fått vara med. Mamma, nej tack. Men det beror mer på personlighet än på att hon är förälder.

  • kärlekensbrudpar

    ja min mormor hade också lät fått vara med om hon orkade :)

  • sanna88

    Jag är så lyckligt lottad att få ha 2(kanon bra) svärmödrar, en bonus å en "riktig" och båda dom va me på min möhippa =)

  • Vichy

    Ingen aning... Min ena moster vill vara med på min vet jag men jag vet inte hur jag ställer mig till det.... 

Svar på tråden Vad anser ni om föräldrar??!