• MatsoL­otta
    Äldre 26 Sep 08:51
    1527 visningar
    4 svar
    4
    1527

    Foton

    Det har nu gått 25 dagar sen vi gifte oss, helt otroligt vad tiden går fort! Men vi har inte fått våra bröllopsfoton än. Tycker att dom borde vara färdiga nu. Hur länge har ni andra fått vänta på era bilder??


     


     


     


  • Svar på tråden Foton
  • Äldre 26 Sep 08:54
    #1

    Vår fotograf har 4-5 veckors leverans tid men vi kan få en eller två bilder i "förskott" ifall vi har bråttom med tackkorten. 

  • fotogr­afloui­sepekk­anen
    Äldre 26 Sep 09:55
    #2

    Som fotograf kan jag inte tycka att ni fått vänta orimligt länge. Det brukar framgå i kontrakt hur lång leveranstiden är på bilderna. Själv har jag mellan 3-4 veckors leveranstid på bilder. Håll ut så kommer de säkert snart!

  • Äldre 26 Sep 11:25
    #3

    Har ni fått bilderna från gästerna för ofta är det det som är svårt tycker jag. Men nu i helgen på mina vänners bröllop använda vi www.photago.com. Det gick sjukt smidigt.. 
    Tänkte då kunde du roa dig med dem bilderna så länge medan ni väntar på fotgrafens som ofta tar lite tid... 

  • MatsoL­otta
    Äldre 26 Sep 12:16
    #4

    Det är säkert inte länge vi fått vänta, men det var hon som sa att dom skulle vara klara förra helgen och nu går det inte att få tag i henne. Så det känns lite konstigt.


Svar på tråden Foton