• Tilda93

    Nu j*vlar händer det!

    Vi hade varit tillsammans i 6 månader ( några dagar kvar till 7 mån..) när vi förlovade oss. Och förlova sig är en stor sak, men hur många som helst går ju och skaffar barn hur lätt som helst.. men iallafall tillbaka till ämnet.

    1. i min ring står det Robin 1/1 2010 och i hans ring Matilda 1/1 2010.
    2. Min sambo viskade mig i mitt öra och frågade om jag ville förlova mig med honom veckan efter (1/1 2010) på nyårs afton vid 12 slaget. så vi fixade ringarna innan det, och han precis. (fick dem dagen efter att vi hade beställt dem)
    3. Våra ringar är Scharlins i Silver 6 mm breda ( vigselringen kommer också att vara av samma modell och tjocklek fast med diamanter)



  • Tilda93
    lillthilda skrev 2012-09-28 22:26:17 följande:
    Vad kul att få höra din story, och väldigt fina ringar har ni! :) All lycka till er! Hjärta
    En kram om dagen är bra för magen!
    Ja Vi älskar våra ringar, vi hade redan bestämt oss innan vi åkte och kollade på ringarna att dem skulle vara i silver men inget annat, när vi var där i någon smyckes affär så pekade vi på samma ring exakt samtidigt. och det tycker vi båda är smått kul utan att ens ha pratat om det :)

    Längtar till att få höra eran historia :) och all lycka till er :) Hjärta

    Massor av härliga kramar :) {#emotions_dlg.flower}
  • Tilda93
    lillthilda skrev 2012-09-28 22:29:26 följande:
    Superkul att få höra så mycket om era förlovningar och tips! 

    Idag var jag och min pojkvän och beställde ringarna, det blev i silver, blanka till riktigt bra pris också! :)
    I min gravering ska det stå "Joel 6/10-12", samma med hans fast mitt namn då. 

    Vi ska äta på en fin resturang här i stan, så kan jag även få i mig min favoriträtt oxfilé! ;)
    Det här kommer bli super! Tack för alla era svar, ni är underbara! Hjärta 
    En kram om dagen är bra för magen!
    Lägg in en bild på ringarna sen :)
    Kram
Svar på tråden Nu j*vlar händer det!