• Äldre 23 Sep 15:14
    3995 visningar
    6 svar
    6
    3995

    Hårborttagning med laser för hemmabruk

    Hej!

    Är det någon som testat laserapparat för hårborttagning för hemmabruk? Undrar om det ger bra resultat och om det kan ge några biverkningar. Så vore kul att höra om någon här har testat eller hört något om det! Känns som ett väldigt bra alternativ om det funkar. 

  • Svar på tråden Hårborttagning med laser för hemmabruk
  • Äldre 23 Sep 15:31
    #1

    Har ingen erfarenhet av sådana apparater. Men jag såg på Plus i veckan och då pratade dom om en som Ellos säljer. Och man kunde lika gärna slänga 1400 plus frakt) i sjön, för den tog bort hår lika bra som om du lyser med en ficklampa mot huden...

  • Äldre 23 Sep 15:35
    #2

    Jaha, det lät ju inte så bra... Kanske värt att lägga tiden och pengarna på salongsbehandlingar då. Någon annan som hört eller testat någon annan sort?

  • Äldre 23 Sep 15:42
    #3

    Hm...det skulle ju inte vara en ledsen gubbe där i mitten.....men missar man ett mellanslag riskerar man att gubbarna dyker upp...

  • Aniara­4
    Äldre 23 Sep 16:02
    #4

    Jag tänker spontant att om den ska vara effektiv blir det samtidigt farlig om man inte hanterar den precis rätt.  Så antingen är den som Krystal skriver lika effektiv som en ficklampa - eller så är det det andra alternativet, och det skulle i alla fall jag inte våga ge mig på!

  • Äldre 23 Sep 16:17
    #5
  • Äldre 23 Sep 16:23
    #6

    Aniara¤ jo det är väl inte så bra varken eller Tungan ute
    Tack Krystal! Ska kolla på klippet.

Svar på tråden Hårborttagning med laser för hemmabruk