• Ri 2013

Hällsnäs erfarenheter?

Hej!
    Vi ska antagligen välja Hällsnäs som lokal för festen. Men vill gärna höra efter om det finns erfarenheter av ngn här med det stället? Hur fungerade allt pa självaste bröllopsdagen? Är det värt de höga kostnaderna?
    Tacksam för svar! :)

• Svar på tråden Hällsnäs erfarenheter?
  • jkbr

jag brukar läsa en norsk blogg ibland  fotballfrue.no  dom gifte sig på hällnäs hon skriver massa om det under brøllop. Ser jätte fint ut :)

• Sjörå

Vi har bokat in Hällsnäs nästa sommar så några erfarenheter kan jag ju inte komma med. Däremot hade en kollega till mig festen där och han var jättenöjd med allt. Både upplägget och maten. Och då är detta en man som har väldigt höga krav så är han nöjd antar jag att det är bra.

• Chinchilli

Vi hade Hällsnäs som ett alternativ och ringde dem,  Deras bröllopskoordinator var dock inte inne men hon jag pratade med skulle lägga en lapp så skulle hon höra av sig till oss. Vilket hon inte gjorde... Så vi sket i det stället. 

• Ri 2013

Hmm okej.. Vi väntar också på svar men har inte hört något på ett tag. Dessutom är det mycket dyrt och de vägrar förhandla om sina priser, så vet inte riktigt hur vi ska göra.

Svar på tråden Hällsnäs erfarenheter?