less på min äldsta vän (tärna)
jag valde min älsta vän som en av mina tärnor, men på sista tiden de gågna 1,5 året har hon ändrat sig radikalt, hon är för det första hur snål som helst, hon ska bara ha allt hela tiden, jag har bjudit ut henne gång på gång betalat bla för hon hade dåligt ställt, vilket alla kan ha ibland, dessutom har hon fått alla min gammla möbler och bluffa för sos och får ut mer pengar där, hon har mer eller mindre fått möbler & barn saker av oss för ett begagnat värde ca 10000, nu frågade jag henne då vår ekonomi rasat hom hon kunde tänka sig lägga 200 kr på sin egen bukett, men det gick INTE med hennes ekonomi trots att det är 6 månader till vårt bröllop.
hon har ca 2300 kr mer än mig i inkomst :S och hon bor dessutom med sin mamma som betalar hälften av hyra el och mat :S jag har lessnat på detta, försökt säga detta till henne men då blir de väldigt sura miner,
hon har aldrig råd med nåt och hon ska bara ha och ha av mig direkt jag ska kasta eller rensa är hon är och sliter åt sig, vissa saker har jag inte ens fått pengar för trots att hon skulle betala för de , ( tom bet om att få dem )
vad gör man ?