• Forumvärd

    Vilken dukning är mest du? Rösta och motivera!


    Vilken av dessa dukningar passar just dig bäst?
    Rösta och berätta i tråden. Solig

    1:an längst ut till vänster och 4:an längst ut till höger
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken dukning är mest du? Rösta och motivera!
  • NeutronStar

    Känner att 4:an var mest stilren, vilket passar mig som tycker om enkelt och snyggt. =)


    Why is it that, as a culture, we are more comfortable seeing two men holding guns than holding hands?
  • eml33h

    Jag älskar blandningen av grått och rosa, så det fick bli 2an : )

  • daniiel

    Jag är förtjust i det svarta i dukning nr.1 (och där var det dukat till mig ;P), det guldiga i dukning nr.2 och dukning nr.4. även om den var lite blek för min smak. De ser trevliga och fina ut, utan en massa "krimskrams" som i dukning nr.3. Jag gillar egentligen rosa också (vårt färgtema var svart, vit och rosa), men den dukningen såg billig och stökig ut.


  • Fröken fantastisk

    Jag älskade fyran och skulle gärna ha sån där dukning hemma, mest hela tiden. Med småbarn går det sådär, men åååh vad vackert det var

  • snowstars

    Jag gillar färg så jag röstade på 2:an, men tycker att 1:an också var väldigt mycket jag. Gillar inte rosa och tycker 4:an är alldeles för blek för min smak.

  • Movs

    Jag tycker de känns väldigt lika, det är mest färgerna som varierar. Det finns så mycket mer i en dukning. Ganska enkla och opersonliga allihop. Inte fula men ganska tråkiga.

  • Daludd

    4:an eftersom den är enkel och därmed elegant. Lyx lyfts bäst fram genom t.ex. ett väldigt vackert designbestick i silver, inte genom prål och överflöd. Tidlösheten får en att fokusera på det vackra på djupet, inte på ytan. Som naturligtvis passar bröllop eftersom det handlar om två människors kärlek och inte om ytan eller festen främst.

  • Burre

    1an. Underbart att få in "färg" genom att använda sig av undertallrikar =) Hur läckert som helst!

  • filibustern

    tycker tvåan var finast, dels för att jag är en person som passar i varma färger som brons/brunt/liknande färger, och dels för att det syntes så mysigt och ombonat ut, gillar det. 

  • malli716

    En kombination av 3 och 4 tycker jag bäst kom. Gillar det stilrena i fyran men vill ändå ha med lite av det rosa =)

  • TheD

    Fråga: Gäller det endast själva dukningen, färgerna eller att just den dukningen med den svarta färgen? För det är skillnad ;)

  • kramen

    Jag röstar på 4an, less is more ! Stilrent och elegant ! Fokus blir på maten och brudparet och inte en massa krimskrams :)

  • Ponduss

    Jag röstade på den fjärde dukningen. Jag är en shabby chic tjej ända ut i fingerspetsarna så vitt är helt min smak. Dock hade jag velat ha lite äldre stil på tallrikarna med kanske en guldkant eller ett blå blommigt mönster.


     


    Jag diggade även dukning nr 2, om man hade flyttat de guldiga servetterna från nr 2 till dukning nr 4 så hade det varit helt och totalt mig =)

  • maxmamma

    tyckte 4.an var helt klart finast.

    stämmer så väl in på mig o min personlighet. 

  • Sofiiiz

    1 & 4 an gillade jag. De liknade varandra men olika färger bara.

Svar på tråden Vilken dukning är mest du? Rösta och motivera!