Tips enkel klänning
Jag gifter mig borgerligt i oktober och vill ha en enkel men ändå fin klänning. Är inte på jakt effter en lång klassisk bröllopsklänning utan en vit enkel. Desperat efter tips. Skor också... Hjälp tack!
Jag gifter mig borgerligt i oktober och vill ha en enkel men ändå fin klänning. Är inte på jakt effter en lång klassisk bröllopsklänning utan en vit enkel. Desperat efter tips. Skor också... Hjälp tack!
Kolla på Zalando, Halens och Bonprix de brukar ha mycket fint. Annars kan man ju alltid kolla tärnklänningar. De brukar gå att få i vitt.
Lycka till
Om du kan tänka dig att beställa över nätet men svårt att returnera: www.lightinthebox.com
Vi köpte till en 13åring där och klänningen är superfin! Och jag är kvalitetsfreak! Den tog drygt 14 dagar att få hit, men det var nog med lite tur. Räkna med längre tid. Om jag hade vetat om detta så hade jag beeställt min brudklänning där!
Tack för tipsen. Blev lite kär i denna som BlomAnna tipsade om www.bubbleroom.se/sv/kvinna/byoung/midikl%C3%A4nningar/bila-dress-off-white
Precis något sådant jag var ute efter.
Mala: Vilken klänning blev det?
Jag vill tacka Caroline915 för tipset som sajt, jag fastnade för denna klänningen: http://www.lightinthebox.com/sheath-column-v-neck-floor-length-chiffon-bridesmaid-dress_p205867.html i vitt då. Jag är ute efter en enklare modell av brudklänning för ett strandbröllop utomlands om ett par månader. Vad tycks?