Någon mer än jag som blir tokig på alla valmöjligheter och allt jag vill hinna göra?!
Usch i natt drömde jag mardrömmar för att jag kände mig så stressad över allt jag skulle vilja hinna med att göra till bröllopet! Det finns så många roliga saker men förstår inte hur en del av er har tiden, orken och pengarna... det räcker lixom inte till för mig... så jag inser ju själv att jag måste dra gränsen någonstans och göra det viktigaste först... ena stunden tycker jag att saker som jag vill planera är för långt i förväg och i nästa är det så tight med tid...
Vi gifter oss på nyårsafton...
Skulle vilja dekorera festlokalen mysigt (hade velat ha vitklädda stolar och pompombollar t ex, något som jag fått ta bort vilket känns rätt skönt för att vi känner att vi varken har råd och tid med det) däremot har vi tänkt satsa på ljusslingor och mkt myspysbelysning...
Blev jättesugen på de där broschbuketterna och började beställa hem broscher men nu inser jag att jag varken kan, kommer hinna få ihop så många broscher och det blev oxå ett litet nederlag - istället får det bli ett par brocher i den vanliga färska brudbuketten
Brudklänningen är fixad men för stor så den måste sys in... hoppas verkligen sömmerskan kan göra det och bra till på köpet!
Tärn och näbbklänning ska måttas och beställas
Fixa klar önskelistan
Fixa musiklista - playlists till dansen
All info i bloggen till våra gäster
Ringen - har hittat en jag vill ha men måste samla ihop guld för att få ner den i pris, är orolig för att den inte blir som jag tänkt mig eftersom jag inte kan testa den tillsammans med min förlovningsring innan... att den blir dyr...
Jag blir tom stressad över att jag inte får ha ett finger med i spelet när det gäller planering av festen (vilket jag egentligen inte vill men ändå)...
Jag har hittat massor med roliga idéer på amerikanska sidor som jag skulle vilja göra om till våra egna... photobooth, tävlingar med mera... men hur hinner man det?
Hmm just nu är det nog mestadels dekorationer kring dukning och festlokal, musik samt budgeten som oroar mest. Har inte fått in priser på allt än...
Usch va jag stressar upp mig, det gör ju inte saken lättare när man ser alla roliga tips och idéer här inne, på kreativa och duktiga tjejer.
Jag vill få till en minnesvärd dag inte bara för oss (vilket det lär bli oavsett) men oxå för alla gäster, något utöver det vanliga...
Hur hanterar ni Bridezillornas i er, ni som känner som jag? Säg att jag inte är ensam om att känna så här! Pleeeeeease!