• lovis80

    Nu är vi gifta!

    Vi gifte oss på Cypern den 21/8 och jag kunde inte vara lyckligare.


    Allt blev över förväntan och Vings Weddingplanner (som för övrigt inte kostade ngt att anlita) hade gjort ett fantastiskt jobb så att allt klaffade. Vi behövde inte lyfta ett finger. Jag kan varmt rekomendera detta för andra som funderar på att vigas utomlands =)


    Vigselvälsignelsen ägde rum vid St Andreas kapell som ligger invid Nissi beach av svenska kyrkan.


    Personalen både på hotellet och på flyget, Thomas cook airlines var enormt tillmötesgående och trevliga, supermysiga. Piloterna lät oss hänga in brudklänning och kostym i "cockpit" (tror det stavas så.... ) för att de inte skulle bli skynkliga.


     

  • Svar på tråden Nu är vi gifta!
  • lovis80

    Funkade inte att lägga upp bilderna i inlägget av ngn anledning så gör så här istället....


  • Zandra

    Grattis!! Ser jättefint ut! Hade ni med er gästerna eller var det bara du och maken på vigseln?

  • lovis80

    tack så mycket, Vi hade med den närmaste släkten :) Alla medbjudna kunde inte närvara men det hade vi räknat med och de som inte kunde komma hade annordnat en liten överaskningsfest när vi kom hem från Arlanda.

  • snuttitess

    Grattis till er :) Ni ser jätte fina ut och så fina bilder :). Nästan så jag vill ändra mig och gifta mig utomlands nu :D

  • lovis80


    lägger upp en bild från bröllopsmiddagen också som hotellet anordnat.
  • majflicka

    Stort grattis! Tycker klänningen passade dig ngt fantastiskt! =)

Svar på tråden Nu är vi gifta!