Vilken typ och färg på skor till min klänning?
Vi gifter oss utomhus om vädret tillåter den 1/9 och jag har faktiskt inte tänkt på att min klänning släpar i marken.. men jag får lyfta den lite när jag går och se till att det är lite sopat där vi ska stå.. så det innebär att skorna syns mer än jag tänkt.
MEN.. det här med skor då.. klänningen är vit med en liten avskärmning under bysten som är lite gråglittriga stenar, min bukett kommer att gå i vitt och grönt med fokus på vitt. Min blivande make har vitt och svart på sig med blomma i vitt och grönt.
Jag har jättesvårt att hitta vita skor som jag vill ha som INTE är för hög klack, vill ha högst 4 cm klack. Så jag funderar på andra färger men har ju inget att kombinera med. Om jag hade haft lila i buketten tex så hade jag kunnat välja lila skor men nu är det ju inte så.
Skorna kommer ju inte synas massor, men syns gör dom ju eftersom jag måste lyfta klänningen när jag går dit och därifrån
Ska jag köra med svarta skor - eller vad kan jag ha för färg?? Grå som man kan tänka matcha med avskärmningen under bysten? Som sagt- vill ha liiiten klack men ej högre än 4 cm och DET mina vänner har inte varit lätt att hitta.. Tips`?
Här ser ni klänningen (innan den är lite tillfixad til mig men längden är densamma, dock är jag barfota på bilden)