Kan jag verkligen...?
Idag äter jag en god middag bestående av pastasallad. Eller vänta nu, är inte det här Facebook?
Idag äter jag en god middag bestående av pastasallad. Eller vänta nu, är inte det här Facebook?
Kolla här när jag ligger på stranden och spanar mot horisonten... Vänta nu... var är bilden... Eller va...? Är inte det här Instagram?
Ja måste flytta 3 krkr på mndg, mng brlp p gång...Eller vänta nu...är det inte Twitter heller? #förvirrad
Var är jag? Var är jag? I närheten av Jakobsberg, enligt Facebook - men kan jag verkligen tro på det?
För ibland är det lättare att tro på en god och allsmäktig Gud än på Facebooks positionsangivelser!
Och min fråga är: När man har gift sig i hemlighet, har man då berättat det för prästen/VF? Och har prästen då också varit hemlig? Hur har det gått till, ni som vet? Har prästen/VF haft påse på huvudet? Och hur vet då brudparet att de verkligen har gift sig? Det kanb ju lika gärna ha varit Bosse Parnevik under påsen!
Det blir en hemlig strand för vår del (eller var det kanske så att det var i en kyrka men att den är så hemlig att den inte syns och ingen vet att den finns där?) på en hemlig ö någonstans i ett hemligt varmt land.
Och detta är verkligen hemligt (helt seriöst) för kyrkan där på den hemliga ön har faktiskt inte informerat oss om den exakta adressen för vigselplatsen, inte heller vem prästen är. Har de kanske avlagt nåt heligt/hemligt löfte att inte avslöja sina hemligheter?