• hallonet

30-års present till min älskade

Behöver TIPS, IDÈER till 30-års present till min m2b. Alla förslag är välkomna, gärna lite tokiga annorlund idéer.

• Svar på tråden 30-års present till min älskade
  • rv70

Hej hopp!
    Sitter precis och funderar på present till min sambos 25-årsdag. Jag ska nog iaf bjuda på en resa till London, dit han alltid velat åka:)
    Lite svårt för mig att veta vad din m2b gillar, hur mkt pengar du kan lägga osv... men om han gillar lite utmaningar och inte har höjdskräck kan kanske fallskärmshopp va ngt....

• hallonet

Jag skriver inte hur mycket pengar jag kan lägga pga att jag vill låta fantasin spela.
    Tack för tipset med fallskärmshoppet ska fundera på det.

• mamma2

Min sambo fick halsband av mig, jag visste att han skulle få en dyr klocka av hans föräldrar. Så det blev endel smycken. Men de blir ju aldrig omoderna så som kläder blir mm. Sedan kommer han ju alltid att minnas vad han fick i 30 års present, eftersom han har det på sig.
    Ett tips kan ju också vara presentkort på någon resebyrå.

• mamma2

Hej rv 70 vad kostar en resa till London ca? mamma2

• Freja

Mamma2: Kolla på ryanair.com. De har billiga flygresor från Nyköpings flygplats till London Stansted.

Sedan är hotell i London rätt dyra i förhållande till standard, men några dagar brukar man ha råd med.

/Fru Freja :)

• hanna-maria

Jag gav min sambo ett "prova-på-dyk". Mycket uppskattat! Jag fick också vara med och det var en kul grej att göra tillsammans

Svar på tråden 30-års present till min älskade