xanthine skrev 2012-08-16 18:41:26 följande:
Ja det var bara min personliga åsikt... Alla har vi olika krav av vad vi vill få ut av fotoboken. Jag tycker inte att jag kunde redigera på det sättet jag önskade om jag jämför med andra sidor jag beställt ifrån.
Ok. det var mer en reflektion på vad du skrev, då jag tycker att man nog visst kan redigera eftersom man inte är "fast i ramarna" då dom går att ändra i princip hur man vill även i onlineversionen.
Och att du tog upp att ett annat program hade ramar och andra tillbehör, vilket fuji också har.
För mig är det ju viktigt att ge en verklighetsbaserad bild. Och det låter ju på din beskrivning som att man inte kan göra något alls och att det inte finns några funktioner på fuji.
Möjligtvis har du kanske inte använt alla funktioner eller inte hittat dom.
Men när dom finns så ska man ju inte säga att dom inte finns, eller utelämna att möjligheten finns där också. Oavsett vad man tycker om programmet i sig...
(tycker ju jag)
Jag har inte använt något annat än fuji när jag gjort fotoböcker så jag kan inte säga att det är bättre än något annat.
Men jag uppfattar det som användarvänligt, flexibelt och helt ok kvalité till ett bra pris i alla fall