• Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 15 Aug 20:53
    3692 visningar
    16 svar
    16
    3692

    Åh jag fattar inte hur ni klarar det!

    Har nu äntligen bestämt oss att gifta oss i oktober nästa år. Och det är helt fantastiskt underbart och jag är så lycklig! Men nu är det än sålänge endast våra föräldrar vi har berättat det för då vi vill hålla det hemligt tills dess vi satt datum. Och sen kommer vi berätta för syskon och sen tärnor skall frågas samt värdpar. Sen resten vill vi inte berätta för alls för de får ju en inbjudan! men tycker det ärså jobbigt att inte säga det till ngn...vill ju ropa ut det i hela världen! Och idag träffade jag min bästa vän som jag skall fråga om hon vill bli min tärna...och jag ville bara fråga henne hela tiden med vill ju inte det samtidigt då vi ej satt exakt datum. Vill gärna boka kyrka och lite sånt innan.. Sorry tjejer...behövde bara få ur mig det!

  • Svar på tråden Åh jag fattar inte hur ni klarar det!
  • Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 15 Aug 21:30
    #3

    Man vill ju kunna diskutera klänningar!!! Åh det kan man ju inte med sambon för då vet han för mycket! Å mamma skulle jag tjata hål i huvudet på! Haha... Jag lider med dig!!

  • Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 4 Sep 12:25
    #14

    Jo..men samtidigt så missar man ju den där lilla överraskningen de blir när inbjudningarna går ut?
    Familj och de berörande som vi vill engagera med lite grejer ska få veta tidigare....annars ssssccchhhhh..... SKa sätta lite datum först sen får familjerna veta.
    Vi har ju iofs kanske inte den mest vanliga månaden, oktober! 

Svar på tråden Åh jag fattar inte hur ni klarar det!