• FreNi

Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • vilda11
    Poppee skrev 2013-01-08 12:43:17 följande:
    Tror vi har hittat en cateringfirma nu iaf så de känns skönt. Någon mer skånebrud här?
    Ja här är en till
  • vilda11

Här är ytterliggare en som hoppas på underbart sommar väder när vi gifter oss ute på landet i Skåne den 10/8

• Längtandsfull

vår son kommer vara 5 år och vår dotter 2 år.
    Dom får va med tills dom blir trötta. blir nog hem efter middagen..
    Hoppas på att min svärmor kan ta dom hem till sig och lägga dom, se till att dom somnar och har det bra. sen tänkte jag hitta en barnvakt som kan sitta där tills svärmor kommer hem igen..
    Hoppas det är ok för henne men då krävs det ju att hon kör.. Jobbigt detta. 

• Fröken Finemang

Finns nog en senare versiona av denna datumlista, men hittade den inte nu!

3 augusti
    ¤ Deede
    ¤ Fröken Finemang, Forshaga
    ¤ lillasofie, Västerås
    ¤ PiaB, Stockholm
    ¤ SZ2013
    ¤ Biographic
    ¤ Mandala
    ¤ sessa
    ¤ sophiebus västerås
    ¤ Hobevi 
    ¤ Anaa
    ¤ ViirreL Söderbärke

10 augusti
    ¤ Makeupmyday, Åland
    ¤ Schumeline, Uppsala

17 augusti
    ¤ Pifa, Lund
    ¤ SOSO, Uppsala
    ¤ Lally
    ¤ Sjörå, Mölnlycke

24 augusti
    ¤ FreNi
    ¤ Kipso, Gävle 

31 augusti 
    ¤ Brudiframtiden
    ¤ Helchem
    ¤ ChristineL

• Lakinna

Kan inte kopiera in listan och skriva in mig eftersom jag sitter på iPad (då blir det fullkomligt oläsligt) men någon får gärna skriva in mig och de fyra i inläggen ovan som också har 10e augusti. Tack!

• Wardelli

Jo den listan var väldigt ouppdaterad ^^ men om någon gör en ny lista får ni gärna skriva in mig på den 31/8 :) Någon mer än jag som köpt biljetter till Bröllopsmässan? Tänkte se om man kan få lite mer tips och tricks på hur man ska gå vidare i planeringenGlad

• 130810

Gifter mig också 10/8 :). Skulle gärna uppdatera lista men det går inte att göra radbyten av ngon konstig anledning?Wardelli: tänkte också gå på mässan, den i Nacka tror jag att det blir.   

• sommaren13

Nu har vi ev hittat en solist till kyrkan, ska prata igenom det med gubben ikväll, då hon kostar en del...

• Augusti13
    Längtandsfull skrev 2013-01-08 18:17:34 följande:
    Känner isåfall tvärtom =) att när jag hör att någon mer ska gifta sig 10/8 så pirrar det i kroppen och längtan växer =)
    Härligt! Vi verkar vara många med det datumet iaf :) Vi tyckte det var perfekt eftersom gästerna själva kan välja att lägga sin semester hit till Stockholm (min sida kommer från olika delar av Norge), eller att ha sin semester innan :)
  • sommaren13

Har ni börjat fundera på håruppsättning och slöja eller inte slöja? Jag står i valet och kvalet, en del av mig vill ha en slöja uppsättningen och en del av mig inte....

Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!