Längtandsfull skrev 2013-01-25 09:56:56 följande:
Imorgon skall vi ta en heldag och kolla klänningar i Göteborg.. Men eftersom att jag känner att det är hur långt kvar som hällst till den 10 augusti så känns det lite fel att köpa klänning nu. Men titta kan man ju =)
På söndag skall vi kolla ringarna. Har lämnat in massor av eget guld så ringarna kommer nog inte gå på då mycket i pengar =)
Hur gör ni med ringarna?
Jag skall ha 2 st och min blivande skall ha 1. Egentlligen vill vi ha kvar våra förlovningsringar men eftersom att det var så många årsen som vi förlova oss så tänkte vi inte alls då på att den skulle passa ihop med mig andra ring..
Så om dom förlovningsringarna vi har idag inte går att göra om på nått sätt så kommer vi förlova oss på nytt med nya ringar som passar ihop med min andra ring.
Lite rörigt kanske =)
Men om dom ringarna vi har idag inte går att fixa till så att dom passar ihop med andra så måste vi ju köpa nya förlovningsringar och det får vi ju isåfall göra redan nu. Så vi får använt dom lite innan bröllopet =)
Jag kommer också få en ny förlovningsring nu snart, så att den passar med min vigselring :) Min blivande har dock kvar sin, och kommer inte heller ha någon ny vigselring.
Angående klänning är det inte alls för tidigt att köpa enligt butikerna, då det ofta tar 5 - 6 månader att få klänningen efter köp, och efteråt vill man kanske justera något.