Varning för landybridal
Hej
Vill bara varna för denna sida
Beställde 2st olika klänningar efter läst att de fått bra omdöme.
Fick mina klänningar i tid och tur det.
De är inte användbara.
Sömmarna är inte raka, det är trådtrassel lite överallt, det påsydda bandet är ojämnt, olika stort och inte påsytt symetriskt i ryggen.
I sömmarna från byst till fåll sticker det ut tyg som man inte bara kan klippa bort utan måste ta upp hela sömmen
Sömmen till blixtlåsen är sned, ojämn och de har även sytt in en bit av klänningstyget till ryggen i sömmen
På ena byst delen är höger sida större än vänster.
Fållen är inte rak och tyget ojämt klippt på insidan vilket syns då tyget är i chiffong.
De har sytt ihop delarna på klänningen snett så sömmarna matchar inte varandra som de ska
Jag har framfört mina klagomål och skickat foto och de har skrivit att det inte är ett bra jobb och de kunde sy upp nya klänningar. MEN jag fick bara rabatt på detta och själv stå för frakten.
Jag har skrivit med dem i 2 veckors tid om att få pengar tillbaka men de vill istället att jag köper nya klänningar mot en stor rabatt.
Denna stora rabatt var på 15$ och att de sydde klänningarna efter mina mått.
Hur jag än försökt får jag inte returnera klänningarna och få pengar tillbaka. De säger att de bara kan ge rabatt på nästa beställning.
Så vill bara varna alla andra för denna resa och att ingen annan hamnar att stå med oanvändbara klänningar. Jag betalade totalt 1700kr, och massor av tid i mail konversationer som inte lett någonstans. MEr än att de vill att jag ska handla fler klänningar.
Mycket besviken......
TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-03 08:55
Båda klänningarna är i standard storlek och inte efter egna mått.