• 75an

Tips på uppsättning till page-frisyr?? Vad kan man göra?

Jag har en page som går någon cm under örat. Lite uppklippt. Ska gifta mig om 2,5 månad och låter det naturligtvis växa till dess. Vad kan jag ha för olika typ av frisyrer? Går det bra att använda löshår i uppsättningen? Tips om bra hemsidor?

• Svar på tråden Tips på uppsättning till page-frisyr?? Vad kan man göra?
  • Johanna = en lat kock

det går att göra det mesta med den längden... framförallt om du låter det växa...

löshår funkar jättebra... hade så kort hår när jag hade uppsättning i tvåan på gymnasiet och det blev jättebra...

• Evangeline

Jag har också så pass kort hår och min frissa jublade och sa att det passar perfekt till det jag ville ha. Så nu har jag bestämt mig för en lite busig svinrygg med lite slingor som hänger och så...

• Ebbelina

Jag har haft kort hår. Min frisör ville att jag skulle låta det växa till bröllopet. Så det gjorde jag. Nu är det väl ca 2 cm nedanför öronen. Min frisör säger att det nu inte är några problem med att göra en fin uppsättning med löshår.

• ella035

Jag har också page, jag lät det växa in i det sista. Min frisör satte upp håret uppe på huvudet och lät det andra lite kortare håret hänga i lockar ner. Jag blev jättenöjd. Resultatet kan du se på f2.pg.photos.yahoo.com/ella035

Svar på tråden Tips på uppsättning till page-frisyr?? Vad kan man göra?