• kotten

    Beställningen kommer inte!

    Jag hade hittat den perfekta gästgåvan för vårt bröllop, jelly beans där varje bean har text som kiss, hug, love osv. Varje gäst sku sen få en liten karamellstrut. Min m2b höll med om att det såg bra ut och vi beställde online från Munchies Sweets & Treats eftersom det inte går att få i vårt land. Nu har det gått två månader sen vi beställde och vi har fortfarande inte fått något. Har varit i kontakt med mellanhanden, International Checkout som sköter alla ordrar som går utanför USA, men de gör inte annat än ber om ursäkt och säger att de inte kan göra något. Har också försökt vara i kontakt med Munchies direkt men har inte fått något svar alls. Nu är det två veckor till vårt bröllop och jag tvivlar på att vi kommer att få våra jelly beans. Har heller ingen inspiration att hitta på något annat... Jag vet att det är en liten sak i helheten men hur ska jag "ställa om mig" nu när jag ställt in mig på att ha just jelly beans?

    Och beställ aldrig något från Munchies Sweets & Treats! 

  • Svar på tråden Beställningen kommer inte!
  • daniiel

    Kan ni inte köpa vanliga jelly beans då? (eller något liknande) Utan text. Det bör väl gå att hitta i butiker. Visst, det kanske inte blir riktigt lika gulligt, men för gästen blir det ju precis samma sak.

    Väldigt tråkigt att ni inte får er beställning! Så trist dessutom när det känns som man inte kan få någon hjälp heller.


Svar på tråden Beställningen kommer inte!