• sanna88

Nån som betsällt från milanoo.com??

Behöver lite feedback, nån som beställt från milanoo.com och kan berätta hur de gick,

-hur va kläderna/skorna i storlek?

-lång leverans tid?

-Krångligt med betalning/kontakt?

m.m

• Svar på tråden Nån som betsällt från milanoo.com??
  • Triton77

Jag beställde min klänning och även tärnasn klänning ifrån Milanoo.com och belv SÅ nöjd!!

Min tärna måttbestälde efter sina exacta mått och den klänningen satt som en smäck!

Själv måttbeställde jag också men la på någron extra cm för att vara på den säkra sidan, är 181 cm lång och ville inte chansa på att den skulle bli för kort. Fick som jag trode sy in den lite för att den skulle sitta perfekt men det var ju mitt egna val!

Leveranstiden var kortare än väntad och kommunicationen gick bra. Även betalningen funkade bra. Så från min sida kan jag bara säga att jag/vi var JÄTTENÖJDA med Milanoo.com

Bilder på klänningarna finns i mitt galleri

• sanna88
    Triton77 skrev 2012-07-31 20:10:34 följande:

Jag beställde min klänning och även tärnasn klänning ifrån Milanoo.com och belv SÅ nöjd!!

Min tärna måttbestälde efter sina exacta mått och den klänningen satt som en smäck!

Själv måttbeställde jag också men la på någron extra cm för att vara på den säkra sidan, är 181 cm lång och ville inte chansa på att den skulle bli för kort. Fick som jag trode sy in den lite för att den skulle sitta perfekt men det var ju mitt egna val!

Leveranstiden var kortare än väntad och kommunicationen gick bra. Även betalningen funkade bra. Så från min sida kan jag bara säga att jag/vi var JÄTTENÖJDA med Milanoo.com

Bilder på klänningarna finns i mitt galleri

Jätte fina klänningar =)
  • Gerdsmygen

Skorna va jäkligt små! Snabb leverans, klänningen och skorna kom innan utlovat datum. Fick kvitto till mailen på betalningen och även mail när den skickades.

• Beautiful Disaster

Jag gjorde det men blev inte alls nöjd så fick akutshoppa en ny klänning på Blocket. Detta är dock ett år sedan och dom kan ju ha blivit bättre, sen är det ju olika för alla :)

Måttbeställde en lång klänning med snörning istället för dragkedja. Klänningen som kom var alldeles för STOR, drgakedja i sidan och slutade vid knäna :( 

Svar på tråden Nån som betsällt från milanoo.com??