Uppsalabrudar 2013!!
Fler här som ska gifta sig i Uppsalatrakterna nästa år! Själv försöker jag planera för fullt från Norge där jag bor, svårast just nu känns det med lokal..
Fler här som ska gifta sig i Uppsalatrakterna nästa år! Själv försöker jag planera för fullt från Norge där jag bor, svårast just nu känns det med lokal..
Här är en!
hur går det för dig? börjat planera? :)
idag bokade jag fatiskt kyrkan, riktigt nöjd, men har ingen aning om vart festen ska vara .. :/
Jodå, planeringen är igång! Håller på och letar lokal och ska boka kyrkan :)
nu har jag bokat både kyrka och lokal, superglad!! :)
Va härligt! Grattis! Lokalen vi ville ha var ledig så nu ska vi bara boka kyrkan innan vi lägger bokningen på lokalen. Känns som att det börjar komma igång nu iaf trots att det är nästan ett helt år kvar.. Nu ska man bara se till att besöka gymmet lite oftare så blir nog allt tip top
en till uppsalabrud 2013, men ingenting är bokad...suck
tack
har du börjat leta soso? jag tyckte det var svårt, bor i Oslo, så jag har bara fått ty mig till internet..har faktiskt inte sett stället med egna ögon än, men har några bekanta som varit där, så jag litade helt enkelt på dem. var för rädd att saker skulle hinna bli bokade.
Jag letar för fullt så att jag blir illamående. Min sambos krav på bröllopet är att vi ska ha persiskt buffé och vi ska inte behövs fixa själv det mesta. Det här med persiskt buffé lämnar inte så många lokaler att välja imellan. Jag är lite intresserad av norrlands nation men dem serverar tre rätters middag och den fick ett starkt nej av min pojkvän. Det lämnar stora lokalerna i Stockholm som har persiskt buffé o allt men jag har inte fått den rätta känslan därifrån. Suck suck säger jag bara. Schumeline? Vilken lokal valde du till slut? Har samma känsla att saker kommer hinna bli bokade. Tänk att man måste vara så tidigt ut, helt sjukt.