• filibustern

Ringar utan diamanter!

tittar runt lite på sidor för skojs skull, försöker hitta ringar med diamanter... så kom ja på.. 

är det NÅGON som inte har några diamanter alls på sina ringar? alt. att ni har på fölovningsringen men ingen diamant på vigselringen?

vore bara kul att veta :) 

• Svar på tråden Ringar utan diamanter!
  • Chicita

Jag har ju två små nedsänkta i vigselringen. (en vit och en grön)
    Men då vigselringen och förlovningsringen är i stort sett identiska annars så spelar väl inte det så stor roll vilken som är vilken Flört 

• knyttan

Jag har inga stenar i min vigselring.. det är en ganska tjock hamrad guldring. I "den andra" ringen har jag fem champagnefärgade diamanter... det är egentligen inte min förlovningsring, eftersom vi förlovade oss med silverringar som vi bytte ut till vigseln... Men eftersom det fanns möjlighet så ville jag ändå ha två ringar, mer av estetiska skäl kanske... men jag tänker som sagt inte på den ringen med stenar i som förlovningsring, utan bara typ som en extra vigselring typ.

• filibustern
    knyttan skrev 2012-07-28 20:18:43 följande:
    Typ jag typ bah typ... Tungan ute ursäkta mitt slarviga språk! typ... Skäms
    haha:p
  • Chicita

Har lagt in rätt många bilder på dom så därför laddade jag inte upp några, men jag lägger in några till då Flört

• Chicita
    filibustern skrev 2012-07-28 20:39:41 följande:
    jamen si där! :D snygga mösnter! 
    Det är fonten från Sagan om Ringen - ringen Glad
  • filibustern
    Chicita skrev 2012-07-28 20:45:23 följande:
    Det är fonten från Sagan om Ringen - ringen Glad
    misstänkte det ;) har ni ett övrigt intresse av medeltiden och sånt annars? alltså, som i inredning och dyl? :)
  • Chicita

Inte inredningsmässigt. 
    Men vi deltar på medeltidsmarknader och sånt, vi hade ju medeltidstema på bröllopet. Och filmer som utspelar sig på den tiden (eller Fantasy typ LOTR) är aldrig fel Glad 

Svar på tråden Ringar utan diamanter!