• MissMa­ja
    Äldre 27 Jul 21:51
    12456 visningar
    39 svar
    39
    12456

    Fotograf i Stockholm?

    Hej alla!


    Någon som kan tipsa om en riktigt bra fotograf i Stockholm?
    Pris? Hur många timmar/vad ingick?


    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Fotograf i Stockholm?
  • Mmmari­a
    Äldre 30 Sep 15:51
    #21

    Våra foton togs av Anna Bristrand (se www.bristrand.se). Ung och "hungrig" tjej som har tagit massor av fina foton(både spontana och uppställda på oss, vigsel, gäster och en del av middagen). Hon var dessutom noga med planering och vad vi hade för önskemål. Olika pris beroende på antal timmar. Vi hade henne mellan 14-18.30 så att vi hann med foto på förberedelse, porträtt, vigsel och middagens start. Mycket bra upplägg!

  • Äldre 30 Sep 16:40
    #22

    Måste rekommendera Emanuel Higwall

    www.higwall.com

    Tar fantastiskt fina bilder och har bra idéer. 

  • Äldre 23 Oct 12:50
    #23

    www.sararavid.com Helt underbara bilder, proffsig, prisvärd!

  • Michel­leRhet­t
    Äldre 24 Oct 04:40
    #26

    Cute girl! But where to see the photos!

  • Carrol­ainen
    Äldre 24 Oct 16:55
    #25

    Malin Norlen var allt vi kunde önska oss och mycket därtill. Du kommer garanterat få valuta för pengarna!

  • ylvaho­ln
    Äldre 11 Nov 20:11
    #26

    Kan tipsa om vår fotograf, Marcus Nyberg. Vi betalade 7500 för en halvdag med vigsel och typ 30 redigerade bilder. Vi ville ha lite retrokänsla på bilderna och det tycker jag han levererade fint.



     

  • Eliwyn
    Äldre 2 Jan 16:34
    #27
    http://emelieohlsson.se/ Billigaste halvdagspaketet kostar 10000 kr, ca 3 timmars fotografering och 200 bilder.

    http://flutterby.blogg.se/ Billigaste halvdagspaketet kostar 4990 kr, porträttfotografering och fotografering av vigsel + gratulationer efteråt. Halva priset på vissa paket just nu, dock.
  • EllenH­einer
    Äldre 2 Jan 21:32
    #28

    Erik Lindegren www.eriklindegren.com

  • Groom7­4
    Äldre 4 Jan 09:54
    #29
    ylvaholn skrev 2012-11-11 20:11:42 följande:
    Kan tipsa om vår fotograf, Marcus Nyberg. Vi betalade 7500 för en halvdag med vigsel och typ 30 redigerade bilder. Vi ville ha lite retrokänsla på bilderna och det tycker jag han levererade fint.


     


    I love this vintage-style. How did you get the idea? Now-a-day, most wedding photographer seems to overexpose all their pictures. So it is nice to see something new!
  • Jag han
    Äldre 19 Mar 06:38
    #30

    Mitt tips är  Björn Mattisson.  www.brollopsfoton.se/

  • sprall­an2000
    Äldre 17 Jul 21:10
    #31
    http://ellenedward.wix.com/lnform#!brollop/c199t

    En fantastisk fotograf som inte är så dyr men tar underbara bilder och är lätt att arbeta med.
    Klicka på hennes hemsida och boka på direkten! 
  • Äldre 27 Jul 18:46
    #32
    MissMaja skrev 2012-07-27 21:51:01 följande:

    Hej alla!


    Någon som kan tipsa om en riktigt bra fotograf i Stockholm?
    Pris? Hur många timmar/vad ingick?


    Tack på förhand!


    Vi anlitade anettebruzan.com. Fick tips av en vän som bokat henne tidigare. Fantastiska bilder och inte så dyr.
    Vi blev supernöjda.
     
  • Äldre 27 Jul 18:47
    #33
    MissMaja skrev 2012-07-27 21:51:01 följande:

    Hej alla!


    Någon som kan tipsa om en riktigt bra fotograf i Stockholm?
    Pris? Hur många timmar/vad ingick?


    Tack på förhand!


    anettebruzan.com är hemsidanGlad
  • Bride2­b
    Äldre 6 Aug 08:48
    #37
    sherrydarling skrev 2012-07-31 21:10:20 följande:

    Vi skulle använda Alicia Swdenborg. Hon verkade bra och vi träffade henne. Kom överns om pris osv.


    Sedan började hon att krångla med tiden, fick sms av henne på förslag på andra tider än vi önskat. Hon ringde inte ens, jag fick ringa upp henne för att vi vill prata istället för att ha ett sms-rally. Hon föreslog att vi skulle fotas antingen kl 11:30-13 eller 19:30-21. Vilket tydligt inte stämde med de tider vi hade framfört till henne.


    Vet att vi inte hade skrivit kontrakt med henne. Från att hon muntligt sa att trodde att hon kunde fota oss tills att hon slut inte ens hört av sig till oss har vi tappat två månader! Tråkigt att hon inte kunde varit tydligare från början så hade det sparat alla tid och energi.


    Hon verkar ta fina bilder, men mycket oprofessionell med bokningar! Detta har varit otroligt stressande för oss att tro att man kommit överens och bara väntar på kontrakt från fotografen till att hon inte ens höra av sig och vi har insett att vi bäst bör anlita en annan fotograf. Kan inte rekommendera henne tyvärr! Rynkar på näsan


    Gud vad tråkigt...hon fotade min blivandes brors bröllop och det var vansinnigt vackra bilder!!!! Eszter simone fotade nyligen min vänninas bröllop, och det var sååååå fina bilder! Så henne kan jag också rekommendera! Vi kommer att ta våra förlovningsbilder (även bröllop) med Erika Gerdemark, och jag älskar hennes bilder. Det finns några riktigt duktiga bröllopsfotografer i stockholm, och alla har sin egen stil att fota och redigera på, du måste hitta någon som faller dig i smaken. Lindisima och small pig art är också väldigt väldigt duktiga! Träffade Lindisima på ett bröllop nu i helgen då vi var gäster på ett bröllop där hon fotade, och hon är sjukt trevlig!!! Gå in och kolla deras blogg för att se vilka typer utav bilder dom tar! Kram och lycka till där ute i foto-djungeln!!!
  • Äldre 6 Aug 13:18
    #35

    Jag kan STARKT rekomendera Vincent Palma

    Gå in på hans facebook sida och kontakta honom 

    Vincent Palma photography

    Ni kommer inte bli missnöjda! Dessutom tar han mkt mindre än vad många andra gör. 
    Nedan ser ni en av många fantastiska bilder han tog på vårat bröllop, sååååå nöjd!


  • Äldre 18 Aug 22:02
    #36

    Elias Sado is number 1! 

    eliassado.blogspot.se 

  • Äldre 18 Aug 23:13
    #37

    Anna, Smallpigart, tar helt fantastiska bilder! Gillar också Angelica Klang!


  • Brud20­12
    Äldre 4 Jan 14:53
    #38

    Erika Gerdemark och bristrand.se skulle jag rekommendera! Dock valde vi fel fotografer(2brides) till vårt bröllop, tyvärr. OK bilder, men riktigt otrevliga och giriga fotografer (de fejkade ett engagemang i början).

  • Bride2­b
    Äldre 31 Jan 10:30
    #39
    Brud2012 skrev 2014-01-04 14:53:46 följande:
    Erika Gerdemark och bristrand.se skulle jag rekommendera! Dock valde vi fel fotografer(2brides) till vårt bröllop, tyvärr. OK bilder, men riktigt otrevliga och giriga fotografer (de fejkade ett engagemang i början).
    Men gud vad tråkigt! Det verkar vara fler och fler som klagar på dom! :(
Svar på tråden Fotograf i Stockholm?