• suewy

    Roliga beskrivningar av gästerna, del 2

    Hej!
    Jag skulle behöva ha hjälp med några.

    Mormor, (penisonär, sträng)
    Arbetlöstkille som gillar Star Wars
    Älskar att gå på vinprovning
    Säljer båtmaterial
    Slamkörare
    SANDVIK arbetare, Järnverksarbetare (har tre stycken!!)

  • suewy
    suewy skrev 2012-08-06 21:02:34 följande:
    Hej!
    Jag skulle behöva ha hjälp med några.

    Mormor, (penisonär, sträng)
    Arbetlöstkille som gillar Star Wars
    Älskar att gå på vinprovning
    Säljer båtmaterial
    Slamkörare
    SANDVIK arbetare, Järnverksarbetare (har tre stycken!!)
    Mormor (pensionär men vägrar bli kallad det, sträng, med kärleksfull, har jobbat med stål förut.) Stålmormor?
    Arbetslöskille som ÄLSKAR Star Wars, nörd snarare.
    Kvinna 50 + som älskar gå på vinprovningar, härligt skratt.
    Slamkörare
    Sandvik Arbetare, Stålforskning man 50+.
    CNC operatör.
    10 årig kille som gillar Play station, one pice gnidare,
  • suewy

    Haha, förlåt, jag läste ditt inlägg högst upp och vela ha mer beskrivningar av personen och de gick inte och ta bort mitt föregående inlägg så fyllde på och kom några till!

    Men vi provar dessa.

    Mormor pensionär men vägrar bli kallad det, sträng, med kärleksfull, har jobbat med stål förut. men även sålt husvagnar.

    Arbetslöskille som ÄLSKAR Star Wars, nörd snarare, 23 år gillar Aikido (japansk kastochsläng-form)

    Kvinna 50 + som älskar gå på vinprovningar, härligt skratt, jobbar på Sandvik (tar emot lastbilar för avlastning av material)

    Slamkörare, man 50+, spelar i ett band som heter Just4fun m. rockabillystuk.

    Sandvik Arbetare, Stålforskning man 50+. Motionsgalen man! Brudgummens far.

    Utbildare på Högskolan, typ lärare! Tycker om svenssonlivet, husvagn, camping.

    10 årig kille som gillar Play station, one pice gnidare, blyg.

    11 årig kille som tycker om att sporta, är kreativ och blyg.

  • suewy

    Men jösses, nu ser ju alla mina andra ut och blekna jämnför med dina! :D usch vad duktig du är, vad får du allt ifrån?? Varför kan inte jag tänka så??
    Har du lust med några till? Du är en ängel!!

    Min mamma, kör taxi, älskar blommor & väskor.

    Min pappa, jobbar vid ugnarna på sandvik, bilmeckare, cruisingälskare

    Tvillingbror1, (tar studenten veckan efter bröllopet) spelfantast, nattsuddare.

    Tvillingbror2, duktig tecknare, (är fotograf på bröllopet) kreativ, noggrann & rolig.

    Brudgummens bror, Styrketränar (Kallas Rocky Baloba av oss) haha, sportdåre, 17 åring.

    Mormors man, f.d snickare, fick alltid stryk av honom på UNO när jag var lite, sjukpensionär.

    Man, 50+, whiskey & golf-fantast, jobbar på sandvik (vart vet jag ej)

    Kvinna 30, tävlar i bowling, arbetar som ekonomi-ansvarig, min vin-kompis.

    Man 30, arbetat som bagare, nu arbetslös, WoW-spelare, öl-älskare!

    hoppas du orkar, men alla dom andra som du skrev till mig är så klockrena jämnför med mina som jag försökt med själv! Dom bleknar ju nu :D Hahaha!

  • suewy

    HAHAH, du är ju såå klockren, du fick verkligen, verkligen en fullträff på sista personen! Jag kan inte sluta skratta!

    Syster, 30. Poesiskrivande, kärleksfull mot sitt eget barn och sina bonusbarn, gillar öl, jobbar som personlig assistent!

    Systerns karl, 30+ kört lastbil jobbar nu som personlig assistent, han har två vänster fötter för han snubblar jämt, omtänksam, orädd....men inte om det gäller spindlar

    Kille, 19 år, arbetslös, gjort lumpen och gillade det, hoppar studsmatta, JÄMT! Artig & vänlig in i själen!

    Kvinna, 21, säljer båtsaker på SeaSea i Sthlm,  partypingla, bytte byn mot storstaden, bäst på att improvisera!

    Brudgummens morfar, 65+ är tokig i trav, har två travhästar hos tränare, envis, ett hjärta av guld, har en eloped som han älskar att åka omkring med! F.d Bonde!

    Brudgummens mormor 65+ f.d bondfru, har haft alla möjliga djur hemma på gården, bor nu mera mer utsocknes, tycker om alla djur, sitter rullstol nu, svårt och beskriva så mycket, hon gör inte så mkt mera. :)

    Kvinna 45+, Jobbar på äldreboende, alltid glad, omtänksam, familjär, har en tokig hund :)

    Brudgummens mamma 40+, jobbar i spel & cafe på Coop, travtokig, har riktigt stenkoll på alla lopp och kuskar, checkar även ut kunder i kassan ibland!

  • suewy

    Shit vad snabb du är! :) Kommer nog bli klar med listan ikväll.. DU är guldvärd.. ska bara dubbelkolla så  jag inte missat någon (;

    TACK!

  • suewy

    Någon hade jag såklart missa!

    Min tärna 25+, vin-kompis, jobbar inom Sandvik, tycker om att resa, mysa hemma, drömmer om bröllop med sin karl, (Star-Wars nörden, om du minns?)

    Man 55+, jobbar inom Sandvik, tycker om att gå på gym, har en söt stuga vid sjön där helgerna spenderas med frugan, tar det lugnt.

    Kvinna, 55+ Stugägare med mannen sin, har hästar & ridning som intresse, sprallig och glad!

    Kvinna 50+ Jobbar i provrum på Sandvik, kontrollerar rörens hållbarhet och ev skador, har två nakenhundar gillar att sticka tröjor till dessa fryslortar :) och hemmapyssla en hel del, genom snäll faster till brudgummen.

    Man 50+ Jobbar på energiverket, har en sambo som tycker om att baka till hans förtjusning, tycker om skogen.

    Kvinna 50+, min kollega, sötsaks-görare,jobbat som bagare, haft eget fik, jobbar nu som anställd på fik med mig, brutalt ärlig.

    Det var alla ! :)

  • suewy

    Du är kanon <3 visade mannens sida av släkten, han flabbade hela tiden, mest klockren var morfar (; hahahha! Du är guld värd! Tack, tack och återtack!

Svar på tråden Roliga beskrivningar av gästerna, del 2