• Sara 120707

    Ville bara visa.. :-)

    Hej alla BT:are!


    Ville bara visa min absoluta favorit gåva vi fick på bröllopsfesten i söndags!


    I vårt infoblad hade vi skrivit så här:


     


    Juicepress, mixer, servettringar och fat.


    Brödrost, tavlor och handdukar till spa´t.


    Allt ovan har vi redan, och ännu mer därtill.


    Så att önska oss mera är ingenting vi vill...


    Er gåva till oss är er plats på festen


    så ni slipper känna den där presentstressen


    Om Ni nu trots allt en gåva vill skänka


    Så behöver ni inte länge tänka


    En romantisk upplevelse för oss som par


    eller bidrag när vi mot australien far.


    Kom då bara ihåg att vi blir glada för varje liten slant


    även om det bara är en burk som ger pant.



    Jag var lite nervös när vi skickade ut det och sa redan då till min M2B att det fanns en risk att min släkt skulle komma med 5 sopsäckar med tomburkar(vi har lite udda humor och det hade de tyckt va jätteskojigt!)


    Vår kära toastmadame tillbringade dagen med att insinuera att de hade ett helt släp med pantburkar som skulle dyka upp senare på kvällen :-P


    Men här e presenten vi fick av min släkt



    Syns inte på bilden men de e "custom made" burkar(dvs bilderna är tryckta på burken) som är oöppnade och innehåller några mynt


    Bilderna har de "stulit" från våra facebooksidor.


    Bästa bröllopsgåvan ever!

  • Svar på tråden Ville bara visa.. :-)
  • Nova

    Vad glad jag blir av att se sånt! Så personligt och härligt. Förstår att du tycker det är bäst gåvan :) Hade jag också tyckt!!

  • Chicita

    Vad kul Skrattande
    Vi önskade ju också oss pengar till resa, och några av gästerna tog verkligen åt sig det där med medeltidstemat. Så dom kom med en läderpung (fuskläder, men vem bryr sig Flört) med 500:- i "guldpengar"...
    Det var också en sån där genomtänkt grej där jag gillade tanken mer än innehållet Solig 

  • Sara 120707
    Chicita skrev 2012-07-12 13:22:53 följande:
    Vad kul Skrattande
    Vi önskade ju också oss pengar till resa, och några av gästerna tog verkligen åt sig det där med medeltidstemat. Så dom kom med en läderpung (fuskläder, men vem bryr sig Flört) med 500:- i "guldpengar"...
    Det var också en sån där genomtänkt grej där jag gillade tanken mer än innehållet Solig

    Va roligt!


    Sådana presenter kommer man ihåg!


    Roligt med personligt skrivna hälsningar också med lite visdomsord eller så, det blir kul att ta fram och kika på om några år

  • Chicita
    Sara 120707 skrev 2012-07-12 13:25:21 följande:

    Va roligt!


    Sådana presenter kommer man ihåg!


    Roligt med personligt skrivna hälsningar också med lite visdomsord eller så, det blir kul att ta fram och kika på om några år


    Exakt...
    Det behöver inte vara en dyr present, bara det är en tanke bakom.
    Sånt här värdesätter man ju så mycket mer än något som bara plockats rakt av från en lista 
Svar på tråden Ville bara visa.. :-)