• sanna88

Riktigt billiga tärnklänningar?

Skulle behöva tips på vart man kan få tag på riktigt billiga tärnklänningar? Har planerat att ha dom i lila, silver eller vita men med inslag av mörklila iaf

Ebay förstår jag mig inte på...

Hittade simpla korta vita "ballong" klänningar på HM för lite och ingenting (hade tänkt köpa organza band i lila och knyta runt midjan) men jag vill att min tärnor ska känna sig fina och lite extra, nackdelen med kortklänning är ju att man måste hitta lika skor oxå...

• Svar på tråden Riktigt billiga tärnklänningar?
  • sanna88

har tittat där och är lite inne på bonprix klänningarna, men av erfarenhet är inte alltis färgen samma som på bilderna =/

Men å andra sidan kan man ju skicka tillbaka dom lätt om de inte skulle passa =)

• DuÅjag

ja tokröstar för ebay!! köpte 2 klänningar till mina tärnor för 500:- tillsammans!

såhär ser den ut :)
  • sanna88
    DuÅjag skrev 2012-07-11 22:43:45 följande:
    ja tokröstar för ebay!! köpte 2 klänningar till mina tärnor för 500:- tillsammans!

Men åhh va fin!!!! Precis sån jag letar efter.. du ska inte sälja dom efter bröllopet?! :P hihi

Va de från svenska e-bay?

• DuÅjag

tipsar om att ta en strl mindre då de va stora i strl och vi fick sy in båda.. sen va det super fint material.. kan man ju inte tro för det priset, å det gick hyffsat fort att få hem :)

• sanna88

letade rätt på den lila men den kostar 65dollar nu =/ annars hade de ju varit kanon!

men den va verkligen jätte fin!

• DuÅjag
    sanna88 skrev 2012-07-11 23:01:57 följande:

letade rätt på den lila men den kostar 65dollar nu =/ annars hade de ju varit kanon!

men den va verkligen jätte fin!

nej det finns billigare fast från andra säljare :)
    sök på
    ebay.com
    strapless chiffon purple 09060 så hittar du :)
    19,99dollar + frakt :))
  • sommaren13
    DuÅjag skrev 2012-07-11 22:43:45 följande:

Åh dom skulle jag oxå vilja ha till mina tärnor, tyvärr så måste jag ha lite bredare axelband på mina för att det ska funka för min ena tärna tror det kommer se konstigt ut med axelband på dom...snyft
  • nicenetiis
    nicenetiis skrev 2012-07-30 23:37:57 följande:
    har du kollat på bonprix.se
    skickade för fort där har jag köpt en balklänning som var samma färg som bilden
Svar på tråden Riktigt billiga tärnklänningar?