• fru Aldrin

77 Diamonds

Hej, jag funderar på att köpa den här
    http://www.77diamonds.com/claw_set_eternity_rings.html
    Det är ganska mycket billigare än att köpa från juveleraren, Har försökt googla på omdömen kring att köpa på den här siten men hittar bara en och hon var nöjd. Är det någon här som hört/provat själv. Vad är för/nackdelarna?

Tack :) 

• Svar på tråden 77 Diamonds
  • rock brud

Jag har en ring från 77diamonds. Fick den av min man som present. Det är en enstensring, så av alliansringen du länkade till har jag ingen erfarenhet.
    MEN jag är nöjd:) fördelarna är ju framförallt priset! nackdelen är väl att man inte kan pröva den innan

Eftersom jag fick dne i present så vet jag inte hur arrangemanget har fungerat, men vad han har berätt var dom proffsiga och det var inga problem alls. Så om jag skulle behöva fler diamanter skulle jag säkert anlita dem:)

• Tveket

Jag har precis beställt min ring därifrån, den kommer om ca 2 veckor. Det finns en tråd här på BT som heter nåt i stil med "nu har min ring från England kommit" där är det några som handlat därifrån och varit nöjda. 

• fru Aldrin

Ställde en fråga till dem per mail nu, och fick svar inom en timma, det känns ju iaf proffsigt!

Svar på tråden 77 Diamonds