Blivande fruar 2014
Om ni ska ha det traditionella är det väl Mendelssons alt. Wagners :) men det kanske var något annorlunda du sökte? :)
Om ni ska ha det traditionella är det väl Mendelssons alt. Wagners :) men det kanske var något annorlunda du sökte? :)
Ja det är så pass iaf, 8000kr. Det är inte billigt med lokaler. Nej jag är nog nöjd med min bygdegård där ute på landet. 2000kr kostar det för en lördag :) hihi, det blir Sorunda kyrka så det finns inga om ;) min käraste kommer därifrån och kyrkan är jättefin så det är bestämt. Men nu blev jag lite nervös ändå när du frågade sådär. När ska man boka kyrkan, har ni redan gjort det? Borde rimligen räcka med typ ett år i förväg (eller?) men man kanske får ringa och fråga dem snart hur det brukar se ut med bokningar...
Hjälp! Jag råkade för några timmar sedan boka kyrkan. Det var lite oavsiktligt, skulle bara ringa för att kolla ungefär hur långt innan brudpar brukar boka och hur det såg ut i planeringen just nu, men damen på andra sidan linjen var så himla på och trevlig så det gick av bara farten... Haha, min fästman skrattade bara i telefonen när jag berättade.
Jaa, men nu är det gjort alltså, haha! Känns så himla konstigt, som att det helt plötsligt blev mer äkta. Men jag vet ju att det kan ändra sig om vi vill byta datum eller något, men... Nu står vi uppskrivna den 2/8 kl. 15.00. Shit pommes frites, så att säga....
Nevertheless: egentligen räcker det ju med din syster om du inte känner att det finns någon/några andra som skulle passa :) man behöver ju inte ens ha tärnor överhuvudtaget, men en syster är väl i de flesta fall, som du säger, självskriven :) jag ska ha mina fyra bästisar från gymnasiet. Det är de närmsta vännerna jag har :) lite mycket med fyra kanske man kan tycka men så är det :) Kul att boka festlokal! Det har vi också gjort. Är lite inne på att pejla lite catering nu :) inte boka än men kolla runt lite så man vet vad som finns. Jag funderar på www.rentachef.nu - är det någon som har någon erfarenhet av dem :) ?
Monja: vad kul! Jag gifter mig i augusti i Stockholm och ja visst känns det som att det är väääldigt långt kvar.. Men som någon skrev tidigare: nästa år kan vi säga nästa år :). Var i Stockholm ska ni ha ert bröllop?