Sådana tillfällen tror jag alla har veckan innan, på sätt och vis blev det ganska skönt för (hade bröllopsfesten i söndags) tillslut hade jag blivit övertygad om att allt som kunde gå fel skulle gå fel och det gjorde att när allt väl flöt som det skulle så kändes det som en glad överraskning.
Appropå missräkningar så tror jag det händer alla men när det väl händer så brukar det mesta kännas trivialt 
När vi vigdes ute i naturen förra lördagen så hade vi planerat en jättevacker vigselplats som jag och min tärna och min mamma förberedde sent på kvällen på fredagen klippte av det långa gräset där och bankade ner bambukäppar som en liten "altargång" och inramning av vigselplatsen, i dessa skulle det sedan fästas långa band som vackert skulle fladdra i vinden. När min mamma sedan kom på förmiddagen på lördagen så hade någon STULIT allihopa

Det bör också nämnas att detta var mitt ute på en i princip folktom hed.......
Sånt som händer lol, vi hade två bambukäppar kvar som mamma fixade upp på f.m. så vi iaf fick inramningen vi tänkt oss så de löste sig oxå.
Kvällen innan bröllopsfesten var också en moodkiller då det kl 22.30 ringde en kille och berättade att hans sambo (som varit bjuden men tackat nej för 3 månader sedan) minsann nu ville komma. Det slutade med att vi ganska grinigt fixade fram en stol till och satte fram ett kuvert till, så stämningen var ju inte på topp kvällen innan, man började undra om det saknades folkvett rent allmänt. Men på söndagen så var det verkligen ingenting vi tänkte på, bara en liten bump på vägen.
Så håll modet uppe, planera för alla möjliga katastrofer och vänta dig inte perfektion så kommer ni säkerligen att få en underbar dag!!