• Lindaam

Någono som kan dela foto på Engelbert 5802 (Faden)?

Hej alla!

Jag är i en förlovningsringskris. Jag förlovade mig i måndags och fick min ring uppgjord hos en guldsmed. Tyvärr blev jag inte alls nöjd med ringen, guldsmeden gjorde ett dåligt jobb och tog överpris har jag förstått efter konslutation med annan guldsmed, men jag är dessutom inte nöjd med den designen som jag ursprunligen valde. Jag är därför ledsen och besviken och letar nu efter annan design att göra denna ring i. 

Jag ber därför er om hjälp! Jag hade blivit så oerhört tacksamma om ni som har 5802 (Faden) från Engelbert vill hjälpa mig med att skicka bilder på mittstensfattningen på ringen. När jag har letat finns det dåligt med bilder på internet på ringen.  Gärna foto från olika vinklar så guldsmeden kan se hur den är gjord. Givetvis skall inte ringen kopieras rakt av som ju är förbjudet, men själva principen kan man ju använda. 

Det hade varit underbart om ni vill hjälpa mig med detta, jag är verkligen så uppgiven efter att ha betalt mycket pengar och sedan blev det fiasko.

Vänliga Hälsningar

Linda 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-07 18:13
    Jag ser GÄRNA profilbilder även på schalins "himla" och "gnistra" ur Norrskenserien.

Svar på tråden Någono som kan dela foto på Engelbert 5802 (Faden)?