• Mariee

Restaurang Alfredo???? Hjälp mig!

Hej!
     Jag och min sambo gifter oss nästa år i Huddinge kyrka.
    Nu har jag hittat en superfin lokal för festen, nämligen Restaurang Alfredo.
    Har läst lite här på forumet och många verkar ha dåliga erfarenheter av dem. Men det verkar endast vara personalen och maten som varit en besvikelse...

Nu undrar jag om man tar med sig egen mat och dryck, och hyr endast lokalen?
    Det verkar ju superfint där, och lokalen e det väl inget fel på??? 

Har ni andra förslg på en lokal hyfsat nära Huddinge kyrka? 

• Svar på tråden Restaurang Alfredo???? Hjälp mig!
  • jessik

Hej. Jag har varit och titta på lokalen. Man kan absolut ta egen drycka och mat. Du kan hyra bara lokalen med eller utan dekoration.
    Jag fick information via email med priser och bilder. Jag kan skicka vidare om du är intresserad.

• Mariee
    jessik skrev 2012-07-11 23:49:43 följande:
    Hej. Jag har varit och titta på lokalen. Man kan absolut ta egen drycka och mat. Du kan hyra bara lokalen med eller utan dekoration.
    Jag fick information via email med priser och bilder. Jag kan skicka vidare om du är intresserad.
    Ja jättegärna =) vi ska dit idag
    min tanke är att hyra endast lokalen, fast med dukning och så =) vi får se vad dom säger =)
    Ska du ha bröllopsfesten där? 
  • Mariee
    Grodprinsens brud skrev 2012-07-10 19:02:26 följande:
    Man brukar väl inte kunna hyra bara lokalen om det är på en restaurang?
    Jo här kunde man det =) superfint verkar det iaf om man ser deras bilder =)
  • joy
    jessik skrev 2012-07-11 23:49:43 följande:
    Hej
    Jag har funderat på Alfredo också
    skulle jag också kunna få info på min mail??? Oskyldig

• jessik

Vi har inte bestämt oss meb vi var där och tittade. Bilderna var väldigt fina

• jessik

Joy jag kan absolut skicka bilderna om du är fortfarande intresserad

• joy
    jessik skrev 2012-07-24 01:12:17 följande:
    Joy jag kan absolut skicka bilderna om du är fortfarande intresserad
    Ja jätte gärna info också
    joisy.rodriguez@hotmail.com
    Det skulle vara jätte snällt

tack Tyst{#emotions_dlg.flower}
  • Mrsbabe

Vi ska ha våran fest där i juni, Jätte mysigt ställe & skönt att det ligger lite avskilt. Bra att man kan välja vad man vill ha hjälp med från dom och sköta resten själv. Vi drar till varmare grader och gifter oss i Thailand :) sen blir det cocktail fest med bröllopstema när vi kommer hem.

Svar på tråden Restaurang Alfredo???? Hjälp mig!