hjälp en avesta brud!
Finns det någon som känner till avesta och vet vart de finns en bra fest lokal för vårt borgerliga bröllop?
Ca 70 pers om alla kommer och vi vill gärna gifta oss i anknytning till festlokalen.
Snälla hjälp oss!
Tack
Finns det någon som känner till avesta och vet vart de finns en bra fest lokal för vårt borgerliga bröllop?
Ca 70 pers om alla kommer och vi vill gärna gifta oss i anknytning till festlokalen.
Snälla hjälp oss!
Tack
Hej
Jag är ju inte från Avesta, men från närliggande Borlänge.
Hur väl känner du själv till Avesta? Vilka lokaler har du redan tittat på?
Har kompisar som bor där så jag kan alltid slänga ut en fråga till dom, men det underlättar ju om man vet om ifall du redan har kollat på en del
Om du inte redan kollat dessa så kanske du kan börja där i alla fall
http://www.sverigesfestlokaler.se/festlokaler-i-avesta-91.asp
Har varit och kikat i bjurfors men det blir nog lite för trångt.
Ska ringa strandbacken imorgon och se vad de säger. Min m2b är inte så sugen på gammelgårdar eller liknande. Men vad har ni uppe i borlänge trakten då? :) Man behöver inte gifta sig i sin hem kommun om man inte vill. Även fast de kan vara bekvämt.
Här i Borlänge skulle jag nog sneglat på Buskåkers Gästgifveri om jag hade haft råd.
God och vällagad mat och mysiga lokaler. Finns även lite rum att hyra för övernattning om någon vill sova kvar.
Haganäs är ju också helt underbart. Väldigt vacker miljö också, skulle säkert vara fint att gifta sig nere på stranden bakom huset exempelvis. Mycket duktig kock och fullständiga rättigheter.
Eller om man vill fixa själv så är ju Tyllsnäs Udde en fin plats. Där kan man också hitta en vacker plats längs älven för bröllopet. Dom har ett bra kök om man ska laga maten själv och några stora kylar som man har tillgång till.
Oket tack så mycket, ska kolla in lite! Och se om något passar.
Gör så du